SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Korzystaj z przyjemnością” - Ekskluzywny Menel reklamuje Raiffeisen Polbank wśród młodych (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa Wymarzonego Konta Osobistego w Raiffeisen Polbanku, prowadzona pod hasłem „Korzystaj z przyjemnością”. W reklamach występuje bloger modowy Kamil Pawelski, znany jako Ekskluzywny Menel. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają GPD Agency, Papaya Films i Starcom.

Article

Kampania jest skierowana przede wszystkim do młodych osób, z tzw. pokolenia millenialsów. Reklamy przekonują, że usługi oferowane przez Raiffeisen Polbank w ramach Wymarzonego Konta Osobistego - takie jak aplikacje Mobilny Portfel i Mobilny Bank czy system bankowości internetowej R-Online - pozwalają na wygodne bankowanie, umożliwiające czerpanie pełną garścią z życia, a przy tym niekolidujące z pozostawaniem w ciągłym ruchu i niezmuszające do podejmowania długofalowych zobowiązań.

- Liczymy na to, że kampania przyciągnie przede wszystkim uwagę młodych ludzi. Instytucje finansowe coraz bardziej doceniają tkwiący w nich potencjał, gdyż już niedługo to ta grupa będzie stanowić główny segment klientów korzystających z oferty bankowości detalicznej. Jednak sposób dotarcia do nich musi być zupełnie inny i stąd nowatorska forma naszej reklamy oraz wykorzystanie w kreacji Ekskluzywnego Menela, za którego radami podąża wielu młodych ludzi - komentuje Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbanku.

W ramach kampanii wprowadzane jest nowe hasło główne Raiffeisen Polbanku: „Korzystaj z przyjemnością”. Ponadto uruchomiono serwis internetowy korzystaj.pl.

 

Akcja reklamowa jest prowadzona od 2 listopada w telewizji, kinach (spoty 30- i 15-sekundowe), internecie oraz oddziałach Raiffeisen Polbanku. Potrwa do 11 grudnia.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował warszawski oddział agencji reklamowej GPD Agency. Za produkcję spotów odpowiadała firma Papaya Films, reżyserował je Kuba Michalczuk. Planowanie i zakup mediów organizował dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Korzystaj z przyjemnością” - Ekskluzywny Menel reklamuje Raiffeisen Polbank wśród młodych (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
K.O.
Serio? Zamienili Justynę Kowalczyk na tego pana? Czy on ma jakichś fanów czy do wystąpienia w reklamie wystarczy dziś już konto na instagramie z nabitymi followersami?
14 12
odpowiedź
User
j
Oczywiście musiała być Warszawa, taras i PKiN w tle. I oni komuś płacą za takie gówniane reklamy.
15 12
odpowiedź
User
jestesmymenelami
cieszy oko i nie tylko :) swietny chlopak!
11 8
odpowiedź
User
Gościówa
Jak ciasną czapeczkę trzeba założyć żeby blogera modowego w swoim własnym mniemaniu ekskluzywnwgo zatrudnić do reklamowania produktów bankowych?
9 8
odpowiedź
User
kuba
No to macie niezłą antyreklamę z tym "inteligentem". Jak można go zatrudnić do jakiejkolwiek reklamy ?
8 8
odpowiedź