SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krajobraz po reklamie

Sukcesem zakończył się Festiwal Reklamy Kreatura, największe w Polsce wydarzenie w branży reklamowej

Sukcesem zakończył się Festiwal Reklamy Kreatura, największe w Polsce wydarzenie w branży reklamowej. Przeszło 700 osób przybyło do Krakowa na to jedyne w Polsce święto reklamy.
Liczba wykupionych akredytacji zaskoczyła organizatorów, którzy biorąc pod uwagę panującą recesję spodziewali się o wiele mniejszej frekwencji.

Dużą popularnością cieszyło się seminarium. Podczas prezentacji zagranicznych gości Philippa Boutie, Yonathana Dominitza, Dragana Sakana i Ian?a Pierpoint?a sala konferencyjna wypełniała się po brzegi. Równie wysoko uczestnicy Festiwalu ocenili prezentacje wielu polskich wykładowców.

Oblegane były także festiwalowe wystawy. Specjalnie na Festiwal sprowadzone plakaty reklamowe agencji Dentsu z Tokio oraz kampania Buy Nothing Day były najczęściej odwiedzanymi ekspozycjami.

Chwalony przez krakowską opinie publiczną i media pomysł otwarcia niektórych części Festiwalu dla mieszkańców okazał się również strzałem w dziesiątkę.
Frekwencja na projekcjach filmów reklamowych w krakowskich kinach dorównywała prawie tej jaka towarzyszy premierowym pokazom filmów nagrodzonych Oskarami.

Gala wręczenia nagród w Konkursie Kreatura, zaskoczyła natomiast swoją niekonwencjonalnością. Specjalnie na tą okazję organizatorzy wyprodukowali film przyrodniczy National Geographic, który podsumował konkurs. Rozdano 40 statuetek.
Laureatem Grand Prix Konkursu Kreatura została agencja PZL. Ona także otrzymała w tym roku najwięcej nagród. Zaraz za nią uplasowały się D?Arcy/G7, Saatchi & Saatchi Poland, Ad Fabrika FCB, Publicis. Organizatorem Konkursu są dwutygodnik Media i Marketing Polska oraz Klub Dyrektorów Kreatywnych.

Rozpoczęły się przygotowania do kolejnej edycji Festiwalu, który mamy nadzieję, przyciągnie za rok jeszcze więcej Gości i ponownie zapewni szereg atrakcji programowych. Organizatorzy już zaczęli prace nad dalszym doskonaleniem formuły Festiwalu i jego poszczególnych elementów.

Dołącz do dyskusji: Krajobraz po reklamie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl