SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w kampanii społecznej przestrzega przed brawurą na drogach

Wystartowała nowa kampania społeczna, dotycząca bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. To kolejna edycja działań Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa. Kampanię przygotowała agencja Polymus.

Article

Kampania skierowana jest do młodych kierowców w wieku 18 - 24 lat, którzy według policyjnych statystyk są najczęstszymi sprawcami wypadków drogowych. Akcja promowana jest 60-sekundowym spotem, w którym widać zgromadzenie osób w niemym apelu – wyrażają obawę o życie i bezpieczeństwo, zarówno własne, jak i swoich bliskich.

 

Spot jest dostępny w internecie. Kampanie wspierają blogerzy Benzina, Antymoto oraz Motosoul, którzy podejmują na swoich kanałach temat bezpieczeństwa na drodze, brawury i lekkomyślności za kierownicą.

Kreację przygotowała agencja Polymus, produkcją zajął się OTO Film, postprodukcją studio Expresso.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w kampanii społecznej przestrzega przed brawurą na drogach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ds
A cóż to za krajowa rada? Znowu narobili sobie stołków i biorą kasę za nic?
1 1
odpowiedź
User
wf
Jak na to, co zazwyczaj się u nas dzieje - fajne.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing