„Królowa przetrwania” w TVN7: drugi sezon z większą widownią od pierwszego

Drugi sezon budzącego kontrowersje reality show „Królowa przetrwania” oglądało w TVN7 o 150 tys. więcej widzów niż pierwszą serię. Format zyskał jednak lepsze pasmo emisji – był nadawany w telewizji dwie godziny wcześniej. Program wygrała Natsu.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
„Królowa przetrwania” w TVN7: drugi sezon z większą widownią od pierwszego
Uczestniczki 2. edycji "Królowej przetrwania"

„Królową przetrwania 2” Siódemka pokazywała w poniedziałki o 20.00, a ostatnie dwa odcinki nadano wyjątkowo we wtorek i środę o 20.00 - finał pokazany został 26 lutego br. Program w telewizji oglądało średnio 360 tys. widzów. Udział stacji w grupie 4+ wyniósł 2,88 proc., a w grupie komercyjnej 20-54 – 4,61 proc - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Jak dotąd najwięcej widzów przyciągnęła premiera „Królowej przetrwania”, która zgromadziła widownię na średnim poziomie 441 tys. osób.

Wzrost widowni o 150 tys. osób

Średnia widownia premierowych odcinków pierwszego sezonu „Królowej przetrwania” wyniosła 211 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,60 proc. w gronie wszystkich widzów i 3,75 proc. w grupie 20-54. Program nadawano wtedy w poniedziałki po 22.00.

“Królowa przetrwania” dostępna była także na Playerze i serwisie Max, gdzie cieszyła się spora popularnością, ale nadawca nie dzieli się szczegółami. 

Drugi sezon “Królowej przetrwania” realizowany był na tajlandzkiej wyspie Ko Samui, a wśród 12 gwiazd znalazły się tym razem: Paulina Smaszcz, Agnieszka Kaczorowska, Marianna Schreiber, Magdalena Stępień-Kolesnikow, Agnieszka Kotońska, Ola Ciupa, Eliza Trybała, Karolina Sankiewicz, Kasia Nast, Ola Tomala, Natalia „Natsu” Kaczmarczyk i Liza Anorue. Celebrytki pod okiem prowadzącego - Izu Ugonoh – rywalizowały o tytuł "Królowej przetrwania" i nagrodę pieniężną sięgającą nawet 100 tys. zł. Zwyciężczynią show została Natsu.

Za produkcją wykonawczą programu odpowiadał Rochstar. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu