Kto słucha Radia Maryja?

Radio Maryja jest najchętniej słuchaną rozgłośnią przez kobiety, osoby w wieku 40-59 lat oraz z wykształceniem średnim - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl wynika, iż w okresie grudzień 2012 - luty 2013 Radia Maryja słuchało 53,9 proc. kobiet oraz 46,1 proc. mężczyzn.

Radia Maryja najchętniej słuchają osoby w grupie wiekowej od 40 do 59 lat, która stanowi 42,4 proc. jej wszystkich słuchaczy. Antena ta jest też chętnie słuchana przez osoby w wieku od 60 do 75 lat (38,8 proc.).

Radio Maryja jest najpopularniejszą stacją wśród osób z wykształceniem średnim (34,5 proc.).

Przypomnijmy, że Radio Maryja w rynku radiowym w Polsce zajmuje piąte miejsce (więcej na ten temat).

Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu