SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Którą mamą jesteś?” w kampanii mleka Mamo, rosnę! 2

W prasie, internecie i BTL-u rusza kampania mleka dla niemowląt Mamo, rosnę! 2. Akcję pod hasłem „Którą mamą jesteś?” przygotowały agencje Bed & Breakfast, Pro Signum i Streetcom oraz dom mediowy Value Media.

Startująca właśnie kampania reklamowa płynnego mleka modyfikowanego dla niemowląt Mamo, rosnę! 2 podkreśla, że jest ono alternatywą dla tradycyjnego mleka modyfikowanego w proszku. Przekazy pod hasłem „Którą mamą jesteś?” mają na celu zmianę przyzwyczajeń polskich matek w zakresie żywienia małych dzieci, sugerując, że płynne mleko modyfikowane jest zdecydowanie nowocześniejsze.

Akcja obejmuje internet (specjalne serwisy mamorosne.pl i uskrzydlone.pl, mailing, artykuły sponsorowane, nośniki odsłonowe), prasę (czasopisma parentingowe i kobiece) oraz działania BTL (uczestnictwo w targach parentingowych, sampling wśród pediatrów i w żłobkach).

Strategię i kreację kampanii oraz wykorzystywane w niej treści internetowe przygotowała agencja reklamowa Bed & Breakfast, za wsparcie public relations i zakup prasy odpowiada agencja Pro Signum, media w internecie kupił dom mediowy Value Media, natomiast wybrane działania BTL prowadzi agencja Streetcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Którą mamą jesteś?” w kampanii mleka Mamo, rosnę! 2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl