Które stacje zyskały najwięcej w Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu iSzczecinie?

Przedstawiamy najnowsze badanie Radio Track MillwardBrown SMG/KRC -przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczącynajpopularniejszych stacji radiowych między majem a lipcem 2009 r.w Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Szczecinie.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Najpopularniejsze stacje w Łodzi to Jedynka i RadioZet, które mają odpowiednio 17,4 proc. i 13,7 proc.udziału w rynku. Obie stacje poprawiły swoje wyniki w porównaniu zanalogicznym okresem przed rokiem.Traci RMF FM, który ma 11,2 proc. udziału wobec 14,1 proc. udziałuprzed rokiem. Spadki notują też między innymi Trójka i Eska.

Poznań należy do Radia Eska i Radia ZłotePrzeboje (14,8 proc. i 13,9 proc. udziału). Stacjestraciły jednak udział w rynku w analogii do ubiegłego roku. Swójwynik poprawiły RMF FM i Trójka zajmujące odpowiednio trzecie iczwarte miejsce (12,1proc. I 9,8 proc. udziału). Duży spadek RadiaPlaneta.

We Wrocławiu liderem wciąż Eska z 14,1 proc.udziału. W trójce także RMF FM i Radio Zet,które poprawiają wyniki(12,6 proc. i 12 proc. udziału).

Szczecin jest bastionem Radia Zet. Stacjanotując 23,2 proc. udziału umocniła swoją pozycję. Zyskują m.in.Trójka ( z 8,6 proc. do 11,6 proc.), Eska (z 5,8 proc. do 8,3 proc.udziału) oraz Jedynka ( z 5,8 proc. udziału do 7,7 proc. udziału).Gorsze wyniki osiągnęły m.in. RMF FM, RMF MAXXX, Eska Rock oraz TOKFM.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu