SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

311 nominacji do KTR 2023

W tegorocznej edycji konkursu KTR jury przyznało 311 nominacji w ośmiu kategoriach. 

Article

W tym roku nad nominacjami pracowało stu dziesięciu jurorów w czasie ośmiu dni obrad. Oddawali głosy na 1141 prac zgłoszonych do ośmiu kategorii: Communication, Creative Strategy, Design, Technology, Craft Audio Video, Craft Fotografia, Craft Ilustracja oraz nowej - Entertianment.

Nominowane prace KTR 2023

W kategorii Communication przyznano 68 nominacji, Communication Społeczne 8; w kategorii Creative Strategy 20, Creative Strategy Społeczne 3; Entertainment 38; Design 40; Technology 13; Craft Audio 13; Craft Video 69; Fotografia 21; Ilustracja 18.

Zgłoszenia oceniane były dwuetapowo. W pierwszym etapie, którzy trwał 3 tygodnie jurorzy zapoznawali się z projektami oraz dokonywali wstępnej selekcji.

Następnie 9 składów jurorskich głosowało w trakcie obrad na nominacje i nagrody. Jury mogło nominować 30 proc. zgłoszonych kampanii.

Uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom nastąpi 16 października podczas Gali w Teatrze Polskim w Warszawie
Obradom jury KTR 2023 przewodniczyli:

• Małgorzata Drozdowska, FCB&theMilkman (kategoria Communication)

• Agnieszka Gozdek, 180heartbeats + Jung V.Matt (kategoria Creative Strategy)

• Dawid Szczepaniak, VMLY&R Poland (kategoria Entertainment)

• Emilka Bojańczyk, Podpunkt / SuperSkrypt (kategoria Design)

• Anna Nowak, dentsu Creative (Isobar Polska) (kategoria Technology)

• Maciej Twardowski, Ogilvy Poland (kategoria Craft Audio/Video)

• Zuza Krajewska, (kategoria Craft Fotografia)

• Ola Jasionowska, Zarząd Zieleni m.st. Warszawy (kategoria Craft Ilustracja)

 

Podczas ubiegłorocznej Gali KTR i Innovation 2022 przyznano 159 nagród w konkursie KTR, w tym 41 złote, 65 srebrnych i 53 brązowych oraz 30 nagród w konkursie Innovation (w tym 9 złotych, 8 srebrnych i 13 brązowych). Agencją roku została 180heartbeats + Jung v. Matt, a w konkursie Innovation DDB Warszawa, a agencją mediową roku - Havas Media. Wyróżnienia Communication of the Year oraz Design of the Year trafiły d FCB&theMilkman za „My first poison” dla Clovin Charity of the Year dla Ogilvy za „Buy My Cancer” dla Alivia Onkofundacja; Craft of the Year dla Pawła Jońcy za „Russian bear”, projekt niekomercyjny Technology of the Year dla Isobar Polska (dentsu Creative) za „Bezpieczny wózek przyszłości” dla Fundacji Rodzic w Mieście.

Nominacje KTR 2023 - PEŁNA LISTA 

 

Dołącz do dyskusji: 311 nominacji do KTR 2023

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl