606 tys. widzów „Kuby Wojewódzkiego”, TVN liderem. Hitem odcinek z gwiazdami „BrzydUli”

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 606 tys. osób, o 138 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
606 tys. widzów „Kuby Wojewódzkiego”, TVN liderem. Hitem odcinek z gwiazdami „BrzydUli”
Gwiazdy „BrzydUli” w programie „Kuba Wojewódzki”; fot. TVN

Premierowe odcinki 32. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.40, począwszy od 1 marca br. Trzy pierwsze z nich (pokazane do 15 marca) obejrzało średnio 606 tys. osób, co zapewniło stacji 8,41 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 10,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,32 proc. wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 686 tys. widzów. Wyemitowany został 15 marca, a gościli w nim gwiazdy „BrzydUli” - Julia Kamińska, Małgorzata Socha, Katarzyna Ankudowicz, Łukasz Garlicki i Mariusz Zaniewski.

grafika

W porównaniu do emitowanej rok temu 30. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 76 tys. osób, ale delikatnie wzrósł rynkowy udział produkcji. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 682 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 8,37 proc. w 4+, 10,67 proc. w 16-49 oraz 9,58 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-i-piotr-kedzierski-podcast-onet,7170019037120129a ##

TVN liderem

TVN w paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” (wtorek między 22.40 a 23.38) ma 7,94 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajmuje pierwsze miejsce na tle konkurentów. Ex aequo liderem w tym czasie jest kanał TVP Info, który ma 7,94 proc. Trzecie miejsce należy do TVN24 (6,99 proc.), a czwarte - do TVP2 (5,12 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat TVN jest wyraźnym liderem.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta

RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja