Lamine Yamal w kampanii Powerade

Marka Powerade należąca do Coca-Coli wdraża platformę „Pause is Power”, aby przygotować się na najważniejsze wydarzenia piłkarskie w ciągu najbliższych czterech lat. Bohaterami nowej kampanii jest m.in. hiszpański zawodnik Lamine Yamal.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Lamine Yamal w kampanii Powerade

Powerade wprowadza najnowszą wersję swojej platformy „Pause is Power” i nawiązuje współpracę z dwoma młodymi gwiazdami piłki nożnej w celu stworzenia dwóch reklam.  

Hiszpański zawodnik Lamine Yamal występuje w filmie „The 304”, a brazylijski zawodnik Rodrygo Goes w filmie „My First Love”. Oba spoty skupiają się na rytuałach gwiazd przed meczem, a drugi z nich zostanie upubliczniony w maju.

Globalna kampania, stworzona przez należącą do WPP agencję Open X i kierowana przez Ogilvy, przygotowuje grunt Powerade przed czteroletnim okresem obejmującym kilka wydarzeń piłkarskich i Igrzyska Olimpijskie w 2028 roku.

– Wierzymy, że prawdziwe osiągnięcia sportowe nie dotyczą tylko momentu zawodów – to także to, co sportowcy robią wcześniej, aby się do nich przygotować – powiedziała Matrona Filippou z firmy Coca-Cola. 

Marka stawia na młode pokolenie piłkarzy

Zamiast emerytowanych gwiazd piłkarskich, takich jak David Beckham, lub graczy zmieniających zasady gry, takich jak Lionel Messi , Powerade wybrał do kampanii dwie najjaśniejsze młode gwiazdy piłkarskiego świata. Yamal to 17-letni skrzydłowy Barcelony w La Liga i reprezentacji Hiszpanii, podczas gdy 24-letni Goes gra w Realu Madryt w La Liga i reprezentacji Brazylii.

W 30-sekundowym spocie „The 304” Yamal celebruje swoją dzielnicę, Rocafondę, która ma kod pocztowy 08304, siedząc na jej kultowym, pokrytym graffiti murze i wykrzykując słowa o swoim fryzjerze i peronie, na którym czekał na pociąg do Barcelony. „My First Love”, który ma się ukazać w maju, przedstawia Goesa i kręci się wokół kuzyna-piłkarza futsalu.

Kampania ma zostać wdrożona globalnie w mediach cyfrowych, społecznościowych i partnerskich. Została stworzona przez należącą do WPP agencję Open X, kierowaną przez Ogilvy i wspieraną przez agencje Burson, EssenceMediacom, Hogarth, Village Marketing, VML, 22 Ventures, The Underdogs, Polaris i Octagon Brazil.

Podczas gdy spoty kampanii skupiają się na piłkarskich gwiazdach zawodowych, treści cyfrowe emitowane na rynkach globalnych, które zostaną opublikowane w kanałach marki w nadchodzących tygodniach, pokażą, jak zwykli sportowcy mogą znaleźć siłę w przerwie. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

X ukarany w Europie. Donald Trump: to okropne

X ukarany w Europie. Donald Trump: to okropne