Lamine Yamal w kampanii Powerade

Marka Powerade należąca do Coca-Coli wdraża platformę „Pause is Power”, aby przygotować się na najważniejsze wydarzenia piłkarskie w ciągu najbliższych czterech lat. Bohaterami nowej kampanii jest m.in. hiszpański zawodnik Lamine Yamal.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Lamine Yamal w kampanii Powerade

Powerade wprowadza najnowszą wersję swojej platformy „Pause is Power” i nawiązuje współpracę z dwoma młodymi gwiazdami piłki nożnej w celu stworzenia dwóch reklam.  

Hiszpański zawodnik Lamine Yamal występuje w filmie „The 304”, a brazylijski zawodnik Rodrygo Goes w filmie „My First Love”. Oba spoty skupiają się na rytuałach gwiazd przed meczem, a drugi z nich zostanie upubliczniony w maju.

Globalna kampania, stworzona przez należącą do WPP agencję Open X i kierowana przez Ogilvy, przygotowuje grunt Powerade przed czteroletnim okresem obejmującym kilka wydarzeń piłkarskich i Igrzyska Olimpijskie w 2028 roku.

– Wierzymy, że prawdziwe osiągnięcia sportowe nie dotyczą tylko momentu zawodów – to także to, co sportowcy robią wcześniej, aby się do nich przygotować – powiedziała Matrona Filippou z firmy Coca-Cola. 

Marka stawia na młode pokolenie piłkarzy

Zamiast emerytowanych gwiazd piłkarskich, takich jak David Beckham, lub graczy zmieniających zasady gry, takich jak Lionel Messi , Powerade wybrał do kampanii dwie najjaśniejsze młode gwiazdy piłkarskiego świata. Yamal to 17-letni skrzydłowy Barcelony w La Liga i reprezentacji Hiszpanii, podczas gdy 24-letni Goes gra w Realu Madryt w La Liga i reprezentacji Brazylii.

W 30-sekundowym spocie „The 304” Yamal celebruje swoją dzielnicę, Rocafondę, która ma kod pocztowy 08304, siedząc na jej kultowym, pokrytym graffiti murze i wykrzykując słowa o swoim fryzjerze i peronie, na którym czekał na pociąg do Barcelony. „My First Love”, który ma się ukazać w maju, przedstawia Goesa i kręci się wokół kuzyna-piłkarza futsalu.

Kampania ma zostać wdrożona globalnie w mediach cyfrowych, społecznościowych i partnerskich. Została stworzona przez należącą do WPP agencję Open X, kierowaną przez Ogilvy i wspieraną przez agencje Burson, EssenceMediacom, Hogarth, Village Marketing, VML, 22 Ventures, The Underdogs, Polaris i Octagon Brazil.

Podczas gdy spoty kampanii skupiają się na piłkarskich gwiazdach zawodowych, treści cyfrowe emitowane na rynkach globalnych, które zostaną opublikowane w kanałach marki w nadchodzących tygodniach, pokażą, jak zwykli sportowcy mogą znaleźć siłę w przerwie. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style