SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Leasing dla kobiet

Grupa Futura Prime chce zainteresować swoimi produktami kobiety

W 2005 roku gdańska firma będzie promować usługę Leasing Plus w mediach zawierających porady dla pań.

- Do tej pory firmy leasingowe nie promowały swoich produktów w mediach kobiecych. Działo się tak z dwóch powodów. Po pierwsze leasing kojarzony był przede wszystkim z usługami skierowanymi do firm, a nie do klientów indywidualnych, po drugie zaś, produkty leasingowe nigdy nie były tak proste, tanie i wygodne by przyciągać uwagę kobiet - mówi Dorota Sutor, dyrektor ds. marketingu  Grupy Futura Prime.

Leasing konsumencki jest obecny na polskim rynku od trzech lat. W krajach Europy Zachodniej tego rodzaju forma finansowania samochodu jest niezwykle popularna. Dla przykładu 30 procent aut kupowanych w Niemczech przez klientów indywidualnych jest finansowanych właśnie leasingiem. - Dzieje się tak dlatego, że leasing jest dużo bardziej atrakcyjny od kredytu bankowego. Oszczędza czas związany z rejestracją, ubezpieczeniem pojazdów, posiada wiele tanich usług serwisowych i klika opcji zakończenia umowy, które pozwalają po dwóch lub trzech latach wymieniać auto na nowe, ładniejsze, lepsze...Leasing jest prosty, wygodny i coraz tańszy. Można powiedzieć, że w sam raz dla kobiet, które potrzebują używać auta w codziennych obowiązkach - podkreśla Dorota Sutor.

Działania public relations nakierowane na media kobiece wejdą w skład szerszej strategii medialnej Grupy. - Nie nastawiamy się na szybki i spektakularny odzew prasy kobiecej. Chcielibyśmy przede wszystkim zainteresować tematem, sprawić by usługi finansowe były bardziej dostrzegane przez dziennikarzy, którzy piszą dla kobiet. To nie jest proste, ale zawsze warto spróbować. Dziś kobiety coraz częściej same kreują swoje życie. Wiele z nich zajmuje eksponowane stanowiska, dobrze zarabia, są przebojowe i dążą do wyznaczonych celów, marzeń. Chcemy im w tym pomóc oferując produkt, który nie będzie absorbował, a który będzie użyteczny, wygodny i prosty - mówi Dorota Sutor.

Grupa Futura Prime jest od czerwca 2001 roku częścią Masterlease Europe (GMAC Financial Services), jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Silne zaplecze kapitałowe Grupy gwarantuje klientom wysokie bezpieczeństwo dokonywanych transakcji. - Dzięki takiemu partnerowi na bieżąco śledzimy europejski rynek usług leasingowych i umiemy dostosowywać naszą ofertę do potrzeb i możliwości rodzimych konsumentów. Przykładem takiej oferty jest właśnie usługa Leasing Plus - podsumowuje Dorota Sutor.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Leasing dla kobiet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl