SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lech promowany akcją "Lechendy zakładają wygraną"

Kompania Piwowarska rozpoczęła akcję konsumencką marki Lech Premium. W ramach aktywacji "Lechendy zakładają wygraną", marka powraca z muzyczną platformą, a wraz z nią z kolekcjonerską edycją puszki i ekologicznymi koszulkami z wzorami młodych designerów oraz Jurka Owsiaka. Za akcję odpowiadają agencja Bardzo, Cut The Mustard, Zenith, Tailor Made PR i Kropka Bordo.

Article

Ruszyła akcja muzyczna marki piwa Lech Premium, w której każdy może sprawdzić swoją muzyczną wiedzę w internetowym quizie. Konkurs realizowany jest w ramach nowej kampanii marki pod hasłem „Źródło Lechend”, która wystartowała na początku marca.

Quiz realizowany jest pod hasłem „Lechendy zakładają wygraną”. Nagrodami w nim są m.in. 15 000 ekologicznych koszulek z grafikami młodych, polskich designerów. Marka przygotowała 10 unikatowych wzorów autorstwa m.in. Zuzy Sadlik, Hello Kaczi, Miss Pank czy Lisa Kuli, a projekt nawiązujący do 26. edycji Pol’and’Rock Festival, tradycyjnie przygotował Jurek Owsiak. Koszulki są ekologiczne – posiadają certyfikat Oeko-Tex Standard 100 oraz składają się w 100 proc. z ekobawełny. Sam nadruk naniesiono na materiał przy pomocy certyfikowanych, ekologicznych farb wodnych.

Pod każdą zawleczką i kapslem Lecha objętego promocją kryje się unikatowy kod, upoważniający do udziału w muzycznym quizie na stronie marki. Ci, którzy w danym tygodniu udzielą najwięcej poprawnych odpowiedzi, wygrają koszulki. Konkurs trwa do 23 sierpnia br. na stronie lech.pl, a w promocji biorą udział piwa Lech Premium, Lech Free ze wszystkimi wariantami smakowymi oraz Lech Pils.

Dodatkowo do sprzedaży trafiła kolekcjonerska puszka Lecha, zaprojektowana przez Jurka Owsiaka, a stylem nawiązuje do Pol’and’Rock Festival.

Za koncepcję działań realizowanych w ramach kampanii „Źródło Lechend” odpowiada agencja Bardzo. Kreację i produkcję spotu VOD, działania w digitalu, stronę internetową oraz komunikację w social mediach powierzono Cut The Mustard. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Za koordynację współpracy z designerami i influencerami oraz komunikację z mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR, a przebieg konkursu nadzoruje Kropka Bordo.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lech promowany akcją "Lechendy zakładają wygraną"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miłośnik muzyki
Konkurs, w którym można wygrać koszulki po przejściu quizu zupełnie nietrafiony. Szata graficzna puszek sugeruje, że quiz będzie dotyczył muzyki rockowej, a tam trzeba się wykazać znajomością rapu i twórczością Cloe. Brakuje tylko disco polo.Porażka.
odpowiedź