SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lech promuje koncerty Myslovitz, Czesława i Hurts w swoim Browarze (wideo)

Ruszyła promocja piwa Lech (Kompania Piwowarska), w której do wygrania są bilety na koncerty zespołów Myslovitz, Czesław Śpiewa i Hurts w poznańskim Browarze Lecha. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez firmy McCann Warsaw, John Pitcher, Lemon Sky, Sound Tropez, Afekt i MEC.

Lech promuje koncerty Myslovitz, Czesława i Hurts w swoim Browarze (wideo)

Myslovitz zagra w Browarze Lecha 13 lipca, Czesław Śpiewa - 3 sierpnia, a Hurts - 21 września. Bilety na koncerty można wygrać wyłącznie w konkursie Lecha, w którym należy zbierać na koncie w serwisie lech.pl kody z promocyjnych opakowań tego piwa. Występy oraz ich kulisy będzie zresztą też można obejrzeć na tej stronie.

- Chcemy przełamać dotychczasową konwencję letnich festiwali plenerowych. Zapraszając konsumentów na koncerty, do autentycznych wnętrz browaru pokażemy, że Lech Premium to piwo wypełnione dobrą zabawą już od momentu produkcji, przeznaczone dla ludzi pozytywnie nastrojonych - przekonuje Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Konkurs wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu, internecie, punktach sprzedaży na outdoorze. Kreacją reklam zajęła się agencja McCann Warsaw, spoty teaserowe przygotowało studio Sound Tropez, za działania w internecie (w tym w social media) odpowiada agencja John Pitcher, stronę internetową konkursu stworzyła agencja Lemon Sky, a media zaplanował i kupił dom mediowy MEC. Promocyjne opakowania zaprojektowała agencja Mango Design, materiały POSM przygotowała agencja Afekt, a za streaming z koncertów odpowiada agencja StreamOnline. Natomiast działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lech promuje koncerty Myslovitz, Czesława i Hurts w swoim Browarze (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl