„Lego Ninjago” liderem miesięczników dla dzieci. Rekordowy wzrost magazynu „Kubuś i Przyjaciele”

Liderem sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci w sierpniu br. było „Lego Ninjago”, a w czołówce znalazł się nowy magazyn „Lego Nexo Knights”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele”, a najwięcej stracił „Scooby - Doo!”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w sierpniu 2016 roku wyniosła 53 314 egz., po spadku względem analogicznego miesiąca 2015 roku o 9,27 proc.

Drugie miejsce należało do magazynu „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 50 402 egz., wyższym o 0,28 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten awansował z miejsca czwartego.

Podium uzupełnia nowy magazyn „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 43 461 egz. Tytuł ten wydawany jest od lutego br.

Ostatnie miejsce zajął „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 29,41 proc. do 23 148 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 31,14 proc. do 35 555 egz., odnotował „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 3. na 7.

W sierpniu 2016 roku w porównaniu do lipca 2016 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 52,52 proc.) też pochwalić się mógł „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Najwięcej w tym ujęciu straciły natomiast „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) - było to 24,60 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu