'Lepszy kolor, lepszy biznes'

Tak brzmi hasło nowej kampanii HP. Firma promuje kolorowe drukarki i urządzenia wielofunkcyjne.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Działania reklamowe mają na celu wzmocnienie wizerunku HP, jako dostawcy najlepszych rozwiązań dla biznesu. Kreacja jest dziełem agencji reklamowe Publicis.

Kampania „Color for Business” została podzielona na trzy części. Pierwsza z nich, wzmacniająca wizerunek HP, obejmie nośniki reklamy zewnętrznej (outdoor). Pozostałe dwie części, promujące kolorowe urządzenia drukujące HP, zarówno atramentowe, jak i laserowe, obecne będą w prasie oraz w Internecie.

        

„Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku HP, jako firmy dostarczającej najlepsze i najtańsze rozwiązania do druku kolorowego dla małych i średnich przedsiębiorstw” – powiedziała Dagmara Gadomska, Account Manager w Publicis.

Reklamy prasowe zostaną opublikowane m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Pulsie Biznesu”, „Wprost”, „Forbes”, „Press” oraz „PC Format”.

Kampania outdoorowa obejmie największe miasta w Polsce. Informacje na temat produktów HP znajdą się również w Internecie oraz w serwisach: Onet Firma, WP Finanse, Gazeta.pl Firma i Manager Money.

Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital – departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.

Kampania potrwa do 30 kwietnia 2007 roku. Kampania – Lepszy kolor, lepszy biznes

Klient: HP

Przedstawiciel klienta:

Katarzyna Mirowska – Commercial Market Manager

Agencja: Publicis

Client Service:Dagmara Gadomska – Account ManagerOlga Pilarczyk – Account Executive Assistant

Kreacja: Albina Horbaczewska – Art DirectorMałgorzata Wójcicka – Art DirectorKonrad Mędrzecki – Copywriter

ProdukcjaRobert Marciniak – Production manager.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję