SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gadające głowy zamiast jąder w kampanii zachęcającej mężczyzn do badań profilaktycznych

W Kanadzie powstała kampania społeczna #LetsTalkBalls, która w nietypowy sposób zachęca młodych mężczyzn do profilaktycznych badań urologicznych.

Article

Koncept kampanii oparto na prześmiewczym pokazaniu męskich narządów płciowych - na filmach widzimy męskie ciało od pasa w dół - w miejscu jąder wstawiono dwie rozmawiające ze sobą głowy mężczyzn. Dyskutują o codziennych sprawach, np. o randce. Widzimy je także pod prysznicem czy w czasie wizyty u lekarza.

W ten zabawny sposób organizacja Testicular Cancer Canada chce przekonać młodych mężczyzn do profilaktycznych badań narządów płciowych. Ze jej statystyk wynika, że wcześnie wykryty rak jąder da się w 97 proc. przypadków całkowicie wyleczyć.

Za kreację kampanii odpowiada kanadyjska agencja Giants & Gentlemen.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gadające głowy zamiast jąder w kampanii zachęcającej mężczyzn do badań profilaktycznych

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxx
Po pierwsze, średnio to zabawne. Może kreatywne, może inne, no ale zabawne to nie jest, bo niby czemu? Po drugie, mam oglądać te filmiki i wpatrywać się w męskie krocze przez pare minut? Trzeba się badać i słuszna kampania, ale takie to trzeba robić z głową (a nie z dwiema między nogami).
13 10
odpowiedź
User
conf
"o canada".... - czekam na gadającą piczę zachęcającą do aborcji ; ) PS temat raka cholernie ważny ale gadające jadra WTF : )
15 12
odpowiedź
User
Twoję imię/dick
Po pierwsze, średnio to zabawne. Może kreatywne, może inne, no ale zabawne to nie jest, bo niby czemu? Po drugie, mam oglądać te filmiki i wpatrywać się w męskie krocze przez pare minut? Trzeba się badać i słuszna kampania, ale takie to trzeba robić z głową (a nie z dwiema między nogami).


Chodzi najwyraźniej o silną kampanię, która z jednej strony poda temat lekko i odpomniczy męskie jądra i zdejmie je z piedestału (no bo jak to ja facet mam sobie macać jajka, przecież nie będę tego robił), a z drugiej strony mocno wbije się w męski mózg, tak żeby ten o tym pamiętał.

Bo za wczasu wykryty rak jądra jest całkowicie wyleczalny.

Swoją drogą świetny koncept.
9 8
odpowiedź
User
3...2...1...
Czekamy, aż któraś Polska agencja to skopiuje i powie, że idee może są podobne, ale wykonanie zupełnie różne. Kto tam się tak tłumaczył ostatnio? ;)
9 8
odpowiedź