Co jest przyszłością marketingu? Sprawdź w drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea”

Nie trzeba już nikogo przekonywać, że influencer marketing jest skuteczny. Jednak w Polsce jest to młoda dziedzina, a skuteczne działania wymagają czegoś więcej niż tylko oznaczenia marki na ładnym zdjęciu. Chcesz wiedzieć, jak robić to dobrze? Weź udział w drugiej edycji konferencji „Influencer Is Not An Idea” organizowanej przez Lettly, podczas której eksperci opowiedzą, co naprawdę działa w marketingu i jakie trendy zmienią branżę.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Co jest przyszłością marketingu? Sprawdź w drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea”

„Influencer Is Not An Idea” po raz drugi

Pierwsza edycja konferencji „Influencer Is Not An Idea” odbyła się 22 lutego 2024 roku i zgromadziła zacne grono — wystąpili m.in.: Zuzanna Śleszyńska z Lettly, Łukasz Szczybelski z Feeders Agency i Marcin Ejsmont z 2012 Agency. Uczestnicy mieli okazję zdobyć solidną dawkę marketingowej wiedzy i inspiracji.

To dopiero początek! Już 3 października 2024 r., agencja strategiczna influencer marketingu Lettly zaprasza na kolejną odsłonę. Tematem będą zmiany w marketingu — jak nowe media, kreatywność i innowacyjne podejście mogą zmienić świat reklamy.

Agenda wydarzenia prezentuje się bardzo ciekawie:

● Zuza Ledworowska, Business Development Managerka w Lettly — „Co mówią nam liczby i których warto słuchać? Analiza 959 publikacji Influencerów”.● Aleksandra Syrek, Senior Strategic Plannerka w DDB Warsaw — „Influencer marketing w ujęciu psychologii behawioralnej”.● Piotr Janiak, Senior Brand Manager w Unilever — „Jak w 2 miesiące osiągnąć prawie 40% znajomość głównego komunikatu kampanii? Siła sponsoringu sportowego na przykładzie partnerstwa marki Rexona i Polskiej Siatkówki”.● Natalia Sochacka, Influencer & Trend Specialistka w Lettly — „Jak zrozumieć pokolenie alfa?”.● Panel dyskusyjny z TBA, prowadząca: Zuzanna Śleszyńska, Creative Directorka w Lettly — „Raper is the new influencer”.● Marcela Chełstowska, Business Directorka w 180HEARTBEATS + JUNG V MATT i Julia Szpakowska, Lead Account Managerka w Lettly — „Gra na jeden kontakt powered by adidas”● Luiza Godlewska, Consumer Marketing Managerka w Philips — TBA● Mateusz Suryś, Strategy Planner w 2012 Agency — „Tu prezentacja o cringe'u. Czyli czy od cringe'u w reklamie da się uciec i czy w sumie warto?”.

To event, którego nie możesz przegapić, jeśli chcesz być na bieżąco z tym, co dzieje się w branży! Trendy, dane, ekspercie spojrzenie — niezależnie od specjalizacji, każdy znajdzie coś dla siebie.

Całość odbywa się w online i jest darmowa. Rejestracja na wydarzenie: https://konferencja.lettly.com/

Czas na świeże podejście do marketingu

„Influencer Is Not An Idea” to więcej niż konferencja — to filozofia Lettly. Agencja pokazuje, że influencer marketing to przemyślana strategia, zaufanie i świadome partnerstwo, a także zaangażowana społeczność. Lettly chce zmieniać branżę, edukując i inspirując do działania.

Konferencja jest okazją do zdobycia wiedzy o marketingu, strategii, reklamie. To również przestrzeń do spotkania z ekspert_ z branży i wymiany doświadczeń. Jeśli chcesz zrozumieć, jak budować silne, autentyczne relacje, a jednocześnie być na bieżąco z trendami, to wydarzenie jest dla Ciebie.

Dzisiaj w mgnieniu oka wszystko ewoluuje – od mediów po oczekiwania konsumentów. Marketing, który działał wczoraj, dziś już się nie sprawdzi. W drugiej edycji „Influencer Is Not An Idea” chcemy pokazać, jak kreatywność i przekraczanie granic może napędzać nowe, skuteczne kampanie.” – Zuzanna Śleszyńska, Creative Directorka w Lettly z Lettly.

Zapis na konferencję: https://konferencja.lettly.com/

O agencji Lettly

Misja Lettly, jako agencji strategicznej influencer marketingu, to tworzenie wartościowych i długoterminowych relacji między markami a influencerami, opartych na zaufaniu, współpracy i zaangażowaniu.

Lettly od prawie 9 lat wyróżnia się innowacyjnością, kreatywnością i strategicznym myśleniem, co przekłada się na skuteczność realizowanych kampanii marketingowych. Współpracowali z markami takimi jak: adidas, Zalando, Unilever, Danone, Philips, Sanofi i Netflix.

Artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
Artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"