Nowy program Republiki zyskuje widzów

Średnio 278 tys. widzów ogląda program „Lewy z bicepsem” w TV Republika - wynika z danych Nielsena. Z odcinka na odcinek przybywa odbiorców nowej audycji.

KML
KML
Udostępnij artykuł:
Nowy program Republiki zyskuje widzów
Rafał Woś i Sławomir Jastrzębowski

Nowy program publicystyczny TV Republika zadebiutował na antenie 20 października. Po trzech wydaniach „Lewy z bicepsem” gromadzi przed ekranami średnio 278 tys. widzów, co daje prawicowej stacji 2,95 proc. udziałów w telewizyjnym ryku w gronie wszystkich widzów, 1,19 proc. w grupie 16-49 i 1,29 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. 

Przybywa widzów nowego programu

Analiza trzech wydań programu nadawanego w TV Republika w niedziele o 16.30 między 20 października a 3 listopada, wskazuje wzrost widowni. Pierwszy odcinek „Lewego z bicesem” obejrzało 226 tys. osób, drugi o 69 tys. więcej, a ostatnie wydanie miało już 314 tys. widzów.

Gospodarzami cyklu „Lewy z bicepsem” są Sławomir Jastrzębowski i Rafał Woś, którzy do września tego roku prowadzili audycję o tej samej nazwie w Salonie24. W programie, z udziałem zaproszonego gościa, komentowane są bieżące wydarzenia społeczno-polityczne. W audycji nie pojawiają się jednak politycy.

Sławomir Jastrzębowski dołączył do stacji Tomasza Sakiewicza we wrześniu br. Pojawia się także w porannym programie „Przyjaciele Republiki”. Wcześniej był właścicielem portalu Salon24.pl, który latem został sprzedany agencji i-Sport. Od połowy 2018 roku był związany z agencją R4S, w której pełnił rolę jednego z partnerów i CEO. Dawniej, od 2007 roku pracował w „Super Expressie”, najpierw pełniąc funkcję redaktora naczelnego dziennika, a potem także pozostałych mediów należących do grupy (m.in. portalu SE.pl, wydawnictw tematycznych czy zagranicznych). 

Rafał Woś jest obecnie wicenaczelnym „Tygodnika Solidarność”. Publikuje także na portalu Salon24.pl. Od jesieni 2018 do maja 2021 roku był związany z „Tygodnikiem Powszechnym", ponadto przez kilka lat pisał felietony do „Super Expressu”. Wcześniej związany był z „Polityką” i „Dziennikiem Gazetą Prawną”. 

Według danych Nielsen Audience Measurement w październiku 2024 roku TV Republika była drugą - po TVN24 - najchętniej wybieraną stacją informacyjną w Polsce, z udziałem w rynku na poziomie  4,59 proc. Od połowy lipca stacja jest dostępna na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały