Like'owanie najpopularniejszą czynnością na Facebooku, wiadomości częstsze niż komentarze

Użytkownicy Facebooka korzystając z serwisu najczęściej klikają przycisk "Lubię to!" i komunikują się bezpośrednio z innymi członkami społeczności - wynika z badania GlobalWebIndex.

km
km
Udostępnij artykuł:
Like'owanie najpopularniejszą czynnością na Facebooku, wiadomości częstsze niż komentarze

68 proc. aktywnych użytkowników Facebooka (69 proc. w grupie wiekowej 16-24 lata) klikało w ciągu ostatniego miesiąca w "Lubię to!". 54 proc. (57 proc. w grupie 16-24) wysyłało prywatne wiadomości do innych użytkowników, a 52 proc. (54 proc. w grupie 16-24) przeczytało artykuł.

Także 52 proc. członków społecznościowego portalu (54 proc. w grupie 16-24) skomentowało zdjęcie lub wideo udostępnione przez znajomego, a 47 proc. (52 proc. w grupie 16-24) zalogowało się, żeby po prostu zobaczyć co się dzieje, bez żadnej aktywności na stronach serwisu.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu