SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lincoln zamienia marzenia kilkuletniej dziewczynki w rzeczywistość (wideo)

Firma motoryzacyjna Lincoln Motor Company prowadzi świąteczną kampanię reklamową, której motywem przewodnim są marzenia kilkuletniej dziewczynki. Marzenia, które marka urzeczywistnia.

Na potrzeby kampanii powstały dwie wersje spotów. Bohaterką pierwszego filmu jest Oliwia, która jedzie autem z rodzicami i wydaje się być mocno znudzona. Wtedy do ręki bierze szklaną kulę. I zaczyna marzyć: np. o padającym śniegu, przytulających się ludziach itp. Gdy spogląda na ulicę, widzi że prószy śnieg, ludzie dają sobie całusy, tańczą, po ulicy – w Kalifornii – spaceruje sobie renifer.

Drugi spot jest nieco dłuższy i ma niejako formę filmu dokumentalnego. Jego bohaterką jest kilkuletnia Rylie. Ma zapracowaną mamę i siostrę, która cierpi z powodu aparatu ortodontycznego. Dziewczynka marzy o zorganizowaniu przyjęcia. Wtedy z pomocą nadjeżdża Lincoln. Jego kierowca z bagażnika auta (który jest bardzo pojemny) wyjmuje kolorowe żarówki, maszynę do popcornu i  wiele innych rzeczy. Dzięki nim na trawniku przed domem pojawia się jakby scena z kurtyną, oświetlenie itp.

By opracować koncepcję kampanii, zespół marketingu Lincolna spotkał się z dziećmi, by poznać o czym tak naprawdę marzą. Po rozmowie z Rylie stwierdzono, że jej historia jest tak inspirująca, że chcą ją wykorzystać do bożonarodzeniowej kampanii, która ma wspierać również ofertę promocyjna marki.

Mamy nadzieję, że tą reklamę uda nam się wyróżnić w natłoku świątecznych reklam pełnych mikołajów, elfów itp. Pokazujemy, że dobroduszna niewinność naszych dzieci sprawia, że święta są radosne – mówi Jon Pearce, globalny dyrektor kreatywny agencji Hudson Rouge, która odpowiada za kreację reklam.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Lincoln zamienia marzenia kilkuletniej dziewczynki w rzeczywistość (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl