Link 4 rozpocznie współpracę z Sigma Bis w 2021 roku

Firma ubezpieczeniowa Link 4 rozpocznie współpracę z Sigma Bis w zakresie obsługi mediowej w 2021 roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Link 4 rozpocznie współpracę z Sigma Bis w 2021 roku
Kasia Moś, fot. LINK 4

W środę firma ubezpieczeniowa PZU poinformowała, że jej obsługą w zakresie m.in. planowania i zakupu mediów od września br. zajmuje się Sigma Bis, wspólny dom mediowy utworzony przez PKN Orlen i PZU. Oznacza to koniec współpracy z agencją mediową Carat (Dentsu Aegis Network Polska), który zajmował się budżetem mediowym ubezpieczyciela od 2019 roku.

Wówczas w wygranym przetargu Carat zdobył też obsługę mediową Link4, firmy która powiązana jest kapitałowo z PZU.Z naszych ustaleń wynika, że Carat nadal będzie obsługiwać mediowo kampanie Link4 - w tzw. okresie przejściowym. Firma ta bowiem wciąż dopina szczegóły współpracy z Sigma Bis.

Patrycja Kotecka, członek zarządu Link 4 przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że Sigma Bis rozpocznie obsługę mediową tej firmy ubezpieczeniowej od 2021 roku.

Z naszych ustaleń wynika, że w Sigma Bis trwa kompletowanie zespołu do obsługi Link4.

Sigma Bis ma już wśród swoich klientów - oprócz PZU - także PKN Orlen, pracowała też przy kampaniach NBP, obecnie uczestniczy w przetargu mediowym Tauronu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami