ROZWIŃ

LinkedIn wspiera swoją społeczność w "nowej normalności" kampanią "Working It Out, Together”

Serwis społecznościowy dla profesjonalistów LinkedIn ruszył w Wielkiej Brytanii z kampanią pod hasłem „Working It Out, Together”. Akcja ma wesprzeć tysiące użytkowników, którzy muszą odnaleźć się w rzeczywistości po lockdownie i pierwszych miesiącach koronawirusa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
1 komentarz

Koronawirus wywrócił do góry nogami życie zawodowe i prywatne milionów ludzi na całym świecie. Setki tysięcy pracowników biurowych musiało niemal z dnia na dzień przestawić się na pracę w trybie zdalnym, niestety wiele w czasie lockdownu straciło zatrudnienie.

Życie w dobie koronawirusa w kampanii LinkedIn

Jak pokazują dane LinkedIna, na całym świecie serwis zanotował wzrost udostępniania treści o 50 proc. (w porównaniu z 2019r.), a zainteresowanie transmisjami na żywo wzrosło o 89 proc. (od marca do czerwca 2020 roku).

Obserwacja, jak ludzie łączą się i wspierają w sieci w tym trudnym okresie, stała się dla serwisu LinkedIn inspiracją do kampanii „Working It Out, Together”. W przygotowanym na potrzeby akcji filmie pokazano trzy typowe historie ludzi z czasów pierwszych pandemicznych miesięcy. Pierwsza osoba uczestniczy w rekrutacji online, inna zaczyna nową pracę zdanie, a kolejna ma ważne spotkanie biznesowe w domowym zaciszu, także online. Narratorką jest Susan Wokomy, brytyjska aktorka i pisarka.

Reżyserem 60-sekundowego spotu jest laureat BAFTA, Michael J. Ferns.

Komentarze (1)
Raf
5 lata temu

Fajne i realistyczne. LinkedIn bedzie mial duzo pracy jak ludzie, ktorych zwolniono zaczna szukac nowej.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów