Liquid Thread zajmie się obsługą social mediową Sephory
LiquidThread, digitalowo-contentowa agencja z Grupy Publicis wygrała przetarg na obsługę social mediów sieci perfumerii Sephora.
Agencja zajmie się kompleksową obsługą kanałów Facebook i Instagram, w tym budowaniem i realizacją strategii, tworzeniem kreacji, nadzorem nad realizacją KPI, moderacją (w tym też kanału YouTube).
Będzie też uczestniczyć w budowaniu aktywacji konsumenckich oraz we współpracach z zakresu influencer marketingu.
Od 2020 roku LiquidThread realizowała dla Sephora projekty z tego obszaru.
Z siecią Sephora pracują też inne agencje Publicis Groupe: Zenith odpowiada za strategiczne planowanie i zakup mediów, a agencja Performics za planowanie i zakup działań w kanale social media, zarówno w obszarze kampanii wizerunkowych, jak i e-commerce, a także za planowanie i realizację kampanii programmatycznych i display w modelach efektywnościowych.
Dołącz do dyskusji: Liquid Thread zajmie się obsługą social mediową Sephory