Lisek rozszerza działalność. Debiut na nowym rynku jako Rapos.App

Lisek.App, wiodący gracz na polskim rynku quick commerce, debiutuje w Portugalii pod nową marką Rapos.App. Firma zacznie działalność w tym kraju od Lizbony. Wejściu na rynek towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Lisek rozszerza działalność. Debiut na nowym rynku jako Rapos.App
fot. mat. prasowy

W komunikacie podano, że portugalski sektor e-commerce prezentuje znaczący potencjał wzrostu, stwarzając dogodne warunki dla rozwoju usług q-commerce. Według raportu "CTT e-Commerce Report 2024", wartość rynku e-commerce w Portugalii osiągnęła 11,2 miliarda euro w 2023 roku, a prognozy na rok 2024 wskazują na dalszy wzrost do około 14 miliardów euro. Prognozowany średnioroczny wskaźnik wzrostu (CAGR) na najbliższe lata szacowany jest na poziomie 9-11%, co potwierdza dynamikę rynku.

Lisek.App w Portugalii

Decyzja o ekspansji na rynek portugalski jest elementem długoterminowej strategii rozwoju Lisek.App. Wybór Portugalii jest również podyktowany historycznymi powiązaniami handlowymi oraz sukcesami portugalskich przedsiębiorców w polskim sektorze detalicznym, co świadczy o potencjale synergii i zrozumieniu rynkun (Biedronka należy do portugalskiego Jeronimo Martins). 

Rapos.App będzie mieć model operacyjny oparty na zaawansowanej platformie technologicznej i zoptymalizowanej sieci logistycznej, umożliwiając realizację dostaw w czasie nawet kilkunastu minut od złożenia zamówienia. Asortyment obejmuje szeroką gamę artykułów spożywczych, produktów codziennego użytku oraz wyselekcjonowane towary lokalne, odpowiadając na zróżnicowane potrzeby portugalskich konsumentów.

Kampania wprowadzająca markę Rapos.App na rynek portugalski ma na celu zbudowanie świadomości marki, komunikację unikalnej propozycji wartości (USP) oraz stymulację akwizycji pierwszych klientów poprzez działania OOH i precyzyjnie targetowane kampanie cyfrowe.

Lisek.App wprowadziła także nowe pozycjonowanie marki oraz platformę „Sklep pod ręką”. W nowej komunikacji marka podkreśla, że Lisek to najbliższy klientowi sklep, oferujący najwygodniejsze rozwiązania na codzienne zakupy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"