7 nowych kanałów telewizyjnych w Magenta TV od T-Mobile

Operator telekomunikacyjny T-Mobile rozszerza ofertę Magenta TV. Klienci zyskali dostęp do siedmiu kanałów telewizyjnych. Aż cztery stacje pochodzą z portfolio Warner Bros. Discovery.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
7 nowych kanałów telewizyjnych w Magenta TV od T-Mobile
Dziecięcy kanał Cartoonito

Nowościami są: kanały filmowo-serialowe AMC (kanał 131), Warner TV (132), informacyjny CNN (212), dziecięce Cartoon Network (713), Cartoonito (714), Duck TV (712) i muzyczny Stars.TV (612).  

W poprzednich miesiącach do oferty T-Mobile dołączyły kanały: TVS (uniwersalny, 27), Romance TV (niemieckie seriale i filmy obyczajowe, 126), Active Family (zdrowy tryb życia i programy dokumentalne, 114), Fashion TV UHD (moda, 415), History (kanał historyczny, 516), History 2 (historia, 517), Crime+Investigation Polsat (programy reality i dokumentalne o zabójcach i przestępcach, 518), Love Nature 4K (kanał przyrodniczy, 519), Travelxp 4K (kanał podróżniczy, 520), Music Box Polska (kanał muzyczny, 611), Mezzo (muzyka klasyczna, 612) oraz Motowizja (motoryzacja, 320).

W jakich pakietach są dostępne nowe kanały?

Spośród dołączonych w ostatnich miesiącach stacji w skład pakietu S wchodzi TVS, pakiet M został rozszerzony o: Romance TV, Warner TV, CNN, Cartoon Network i History, natomiast pakiet L zasiliły: AMC, Motowizja, Music Box Polska, FashionTV UHD, Mezzo, Active Family, Stars TV, Duck TV, Cartoonito, History 2, Crime+Investigation Polsat, Love Nature 4K, Travelxp 4K. Z TVN Warner Bros. Discovery związane są: Warner TV, CNN, Cartoon Network i Cartoonito.

T-Mobile informuje, że nowi abonenci mogą skorzystać z promocji. - Przez pierwsze 3 miesiące klient korzysta z dostępu do najwyższego pakietu - zapewnia Wirtualnemedia.pl biuro prasowe operatora.

Cartoonito jeszcze do 18 marca nosił nazwę Boomerang. - Cartoonito to globalna marka Warner Bros. Discovery dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zmieniając nazwę Boomerang na Cartoonito, nawiązujemy do naszych kanałów w USA, Ameryce Łacińskiej i pozostałych krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Podstawową grupą odbiorców Cartoonito są dzieci w wieku 4-6 lat i wierzymy, że dzieci i rodziny w Polsce pokochają postacie i historie, które będziemy prezentować od 18 marca. Seriale Cartoonito można w Polsce oglądać już na platformie HBO Max – tłumaczył w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Sean Henry, vice president, EMEA Kids content strategy & partnerships and GSA, CEE, Benelux Networks (część Warner Bros. Discovery).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta

RMF Classic z pierwszym radiowym serialem na święta

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Cztery kraje poza Eurowizją 2026. Polska następna?

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

Kolor roku 2026 od Pantone: Cloud Dancer

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

TikTok uruchamia Nearby Feed. Funkcja lokalnych treści dla milionów użytkowników

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

Tusk na X wyprzedził Orbana i Muska

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja

24 kanały za darmo w Netii. Świąteczna promocja