Lodówkowy śpiew reklamuje „No Limit” w Plusie na Kartę (wideo)

Rusza kampania reklamująca ofertę „No Limit” wprowadzoną właśnie w Plusie na Kartę. Akcję przygotowały agencja Young & Rubicam Poland i dom mediowy Media Direction OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamie „No Limit” trójka postaci znanych z poprzednich kampanii Plusa zaskakuje głównego bohatera... w lodówce. Kampania podkreśla, że w ramach tej oferty po doładowaniu konta w Plusie na Kartę zyskuje się otrzymuje nielimitowane rozmowy i SMS-na określony czas (zobacz szczegóły tej taryfy).

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę, internet oraz outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]