SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łódź będzie promowana jako „centrum przemysłów kreatywnych”

Władze Łodzi przyjęły strategię promocji i komunikacji marketingowej tego miasta na lata 2010-2016. Przygotowała ją agencja Demo Effective Launching.

Łódź będzie promowana jako „centrum przemysłów kreatywnych”

Strategia przyjęta właśnie do realizacji przez Urząd Miasta Łodzi opiera się na promowaniu tego miasta jako centrum przemysłów kreatywnych. Plan zakłada, że Łódź w celach promocyjnych powinna czerpać ze swojej tradycji filmowej, kultury offowej, designu, mody i muzyki alternatywnej. Badania przeprowadzone przez TNS OBOP pokazały, że Polacy jak na razie nie mają jakichkolwiek pozytywnych skojarzeń z tym miastem.

Nad strategią promocji i komunikacji marketingowej Łodzi przez 9 miesięcy pracowała agencja Demo Effective Launching. W ramach projektu m.in. zorganizowała event „Rozmowy (nie)kontrolowane”, podczas którego opinie o Łodzi zbierano od mieszkańców tego miasta (więcej o tym evencie).

Za przygotowanie strategii miasto zapłaciło 583 tys. zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Łódź będzie promowana jako „centrum przemysłów kreatywnych”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl