Lorenz kampanią wspiera limitowaną edycję marki Curly

Marka Curly, należąca do grupy Lorenz, wystartowała z kampanią promującą limitowaną edycję kultowych chrupek w orientalnej odsłonie. Za koncepcję, strategiczne planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada agencja mediowa Spark Foundry.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Lorenz kampanią wspiera limitowaną edycję marki Curly
mat.pras.

„Curly Indian Style” to limitowana edycja i nowa odsłona kultowych orzechowych chrupek o intensywnym smaku curry. To propozycja dla konsumentów otwartych na nowe doznania oraz połączenie orientalnych i znajomych nut, co wpisuje się zarówno w komunikację marki i hasło „Daj na luz”, jak i indyjską filozofię i sposób życia.

Cross-channelowa kampania obejmuje szeroko zakrojone działania digitalowe (YouTube, Meta, TikTok, Programmatic DCO), kampanię OOH w największych miastach Polski oraz działania we współpracy z influencerami tj. Michał Marszal, Design typu biznes, Eryk Bielawski, Rozkminy Zoliny i ASZ Dziennik.

Za kreację kampanii odpowiada Soul&Mind. Za koncepcję, strategiczne planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Agencja MSL jest odpowiedzialna za rekomendację i egzekucję współpracy z influencerami. Działaniami Paid Social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"