Lorenz kampanią wspiera limitowaną edycję marki Curly

Marka Curly, należąca do grupy Lorenz, wystartowała z kampanią promującą limitowaną edycję kultowych chrupek w orientalnej odsłonie. Za koncepcję, strategiczne planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada agencja mediowa Spark Foundry.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Lorenz kampanią wspiera limitowaną edycję marki Curly
mat.pras.

„Curly Indian Style” to limitowana edycja i nowa odsłona kultowych orzechowych chrupek o intensywnym smaku curry. To propozycja dla konsumentów otwartych na nowe doznania oraz połączenie orientalnych i znajomych nut, co wpisuje się zarówno w komunikację marki i hasło „Daj na luz”, jak i indyjską filozofię i sposób życia.

Cross-channelowa kampania obejmuje szeroko zakrojone działania digitalowe (YouTube, Meta, TikTok, Programmatic DCO), kampanię OOH w największych miastach Polski oraz działania we współpracy z influencerami tj. Michał Marszal, Design typu biznes, Eryk Bielawski, Rozkminy Zoliny i ASZ Dziennik.

Za kreację kampanii odpowiada Soul&Mind. Za koncepcję, strategiczne planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Agencja MSL jest odpowiedzialna za rekomendację i egzekucję współpracy z influencerami. Działaniami Paid Social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7