SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Miliony kręcą każdego” - zabawne kulki w reklamach Lotto (wideo)

Zaczyna się nowy cykl reklam gry Lotto (oferowanej przez Totalizator Sportowy) pod hasłem „Miliony kręcą każdego”. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Red8, Starcom, Propeller i Human Ark.

Article

Bohaterami reklam jest sześć postaci symbolizujących kulki z numerami w maszynie losującej Lotto. Są to kobiety Bejbi i Marzycielka oraz panowie Peszek, Kierownik, Żartowniś i Dżolero. Każda z postaci ma swój oryginalny styl i temperament.

Reklamy opowiadają o zabawnych perypetiach związanych z graniem w Lotto i wygranymi. Pierwszy spot pokazuje świeżo upieczonego milionera, który na chwilę mdleje, a kolejne będą zatytułowane „Bahama” i „Wizyta”, natomiast reklamy - „Hip-hop” i „Postanowienie”.

Hasło główne kampanii to: „Miliony kręcą każdego”. Przekaz ma podkreślać najważniejsze cechy i zjawiska kojarzące się z Lotto cechy, takie jak radość, zabawa, spełnianie marzeń i wysokie wygrane.

 

W ostatnich latach w spotach Lotto występowali ludzie w strojach z cyframi układającymi się w kwoty kumulacji w tej grze.

 

Nowa akcja reklamowa będzie realizowana w telewizji (m.in. spoty informujące o kumulacjach i dużych wygranych), internecie, radiu, prasie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży Lotto.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Pierwszy spot został wyreżyserowany przez Kamila Polaka, a wyprodukowały go dom produkcyjny Propeller wraz ze studiem animacji Human Ark.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Miliony kręcą każdego” - zabawne kulki w reklamach Lotto (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pecunia.non.olet
Totalizator Sportowy(wł. Lotto) musi jakoś podźwignąć sztandarową grę, bo ludzie przerzucili się do EuroJakcpot.. Proste.
Jasne, że prawdopodobieństwo wygranej w EuroJackpot jest duuuuużo niższe, bo gra "nieco więcej" chętnych, ale jak się wygra,
tym bardziej teraz, kiedy w puli jest 90mlnEUR czyli, w polskich warunkach, po przewalutowaniu... REKORDOWE!!! 390mln PLN,
to Lotto nie ma większych szans... Co widać po kumulacjach - zwłaszcza od puli podstawowej 2.000.000zł , a potem 2 025 000 ....
Ale zanim do Polski wszedł EJ, Państwo z T.S. też nie byli skłonni "podkręcać" Lotto, czyli z puli np. 10mln podbić do 15 lub 18mln
Nie chodzi o podkręcanie "co rusz", ale np. z jakiejś okazji, np. jakiegoś święta, 8Marca, 14Luty czy 24Grudnia.
A obecna kampania niewiele da. Bo co innego(nawet przy wspomnianym, jeszcze niższym niż z Lotto, prawdopodobieństwie wygranej)
wygrać 10mln EUR a co innego 2 mln PLN...
8 8
odpowiedź
User
xxxxx
W Polsce podobno jest zakaz reklamy hazardu.
Lotto to Hazard
więc to to ma być !!
tyle w temacie waszych śmiesznych kulek jak byście niewinnie nie chcieli tego przedstawiać cwaniaki to jest hazard a wam nie wolno go reklamować
9 8
odpowiedź