620 tys. widzów śledzi nowy reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”

Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po ponad tygodniu emisji ogląda 620 tys. widzów - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
620 tys. widzów śledzi nowy reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”
Pierwsi uczestnicy „Love Island. Wyspa miłości”

Z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom wynika, że średnia oglądalność nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 2 do 9 września 2019 roku, wyniosła 620 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,95 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ninja-warrior-polska-nasza-klasa-ilu-widzow-ogladalo-debiut,7170848568731265a ##

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z pojedynczych odcinków produkcji obejrzało średnio 2,05 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,04 mln, a w 16-59 - 1,40 mln).

Najlepszą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek show, który śledziło 741 tys. osób, co dało stacji odpowiednio 8,56 proc., 12,30 proc. i 10,91 proc. udziału.

grafika

Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii, gdzie w tym roku emitowana jest już siódma edycja programu. Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna - Karolina Gilon.

W pierwszym odcinku reality-show pojawiło się 10 młodych, atrakcyjnych singli, w wieku od 18 do 35 lat (5 kobiet oraz 5 mężczyzn), którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę. Pierwszego dnia połączyli się w pary, ale regularnie w ich domu pojawiają się nowi mieszkańcy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi. Uczestnicy są też odcięci od świata - telefonu oraz internetu.

Nagrodą główną dla zwycięskiej pary będzie 100 tysięcy złotych. Swój udział w audycji mają także widzowie - mogą za pośrednictwem aplikacji brać udział w quizach, ankietach, czy ogladać dodatkowe materiały video. To oni mają też decydujący głos i wpływ na rozwój wydarzeń.

Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22:00. Niedzielne odcinki - emisja o 22.15 - stanowią podsumowanie tygodnia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/eska-tv-jesien-2019-sprawdzone-kontynuacje-ciupa-nowa-prowadzaca,7170845875713665a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu