SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

620 tys. widzów śledzi nowy reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”

Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po ponad tygodniu emisji ogląda 620 tys. widzów - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Pierwsi uczestnicy „Love Island. Wyspa miłości”Pierwsi uczestnicy „Love Island. Wyspa miłości”

Z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom wynika, że średnia oglądalność nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 2 do 9 września 2019 roku, wyniosła 620 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,95 proc. w grupie 16-59.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z pojedynczych odcinków produkcji obejrzało średnio 2,05 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,04 mln, a w 16-59 - 1,40 mln).

Najlepszą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek show, który śledziło 741 tys. osób, co dało stacji odpowiednio 8,56 proc., 12,30 proc. i 10,91 proc. udziału.

Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii, gdzie w tym roku emitowana jest już siódma edycja programu. Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna - Karolina Gilon.

W pierwszym odcinku reality-show pojawiło się 10 młodych, atrakcyjnych singli, w wieku od 18 do 35 lat (5 kobiet oraz 5 mężczyzn), którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę. Pierwszego dnia połączyli się w pary, ale regularnie w ich domu pojawiają się nowi mieszkańcy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi. Uczestnicy są też odcięci od świata - telefonu oraz internetu.

Nagrodą główną dla zwycięskiej pary będzie 100 tysięcy złotych. Swój udział w audycji mają także widzowie - mogą za pośrednictwem aplikacji brać udział w quizach, ankietach, czy ogladać dodatkowe materiały video. To oni mają też decydujący głos i wpływ na rozwój wydarzeń.

- Boję się tego projektu, gdyż wszyscy mylnie myślą że to program o seksie. „Love Island” to produkcja pomagająca znaleźć uczestnikom swoją drugą połówkę - podczas konferencji ramówkowej Telewizji Polsat informowała Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu.

Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22:00. Niedzielne odcinki - emisja o 22.15 - stanowią podsumowanie tygodnia.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: 620 tys. widzów śledzi nowy reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”

54 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rocky
mega program, świetna decyzja Polsatu, oglądam kazdy odcinek
odpowiedź
User
studencik
Kocham ten realityshow. Love island rządzi
odpowiedź
User
Dżentelmen
dobrze zrobiony program, ciekawi uczestnicy, coś świeżego na polskim rynku
odpowiedź