SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Love Island. Wyspa miłości” daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49

Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 604 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania reality-show zajmuje trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49.

Pierwsi uczestnicy „Love Island. Wyspa miłości” Article

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 2 do 22 września 2019 roku, wyniosła 604 tys. osób. Przełożyło się to na 6,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,95 proc. w grupie 16-59.

Najwyższą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek show, który śledziło 743 tys. osób.

Polsat w czasie emisji nowego reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVN, której udział w tym paśmie wynosi 9,64 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 (9,35 proc.), a czwarte - TVP2 (6,18 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 Polsat jest wiceliderem rynku.

- „Love Island” notuje genialne wyniki w naszej telewizji internetowej Ipla. Jest to zdecydowanie najchętniej oglądana pozycja programowa w tym serwisie - tydzień temu informowała portal Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.

Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii, gdzie w tym roku emitowana jest już siódma edycja programu. Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna - Karolina Gilon.

W pierwszym odcinku reality-show pojawiło się 10 młodych, atrakcyjnych singli, w wieku od 18 do 35 lat (5 kobiet oraz 5 mężczyzn), którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę. Pierwszego dnia połączyli się w pary, ale regularnie w ich domu pojawiają się nowi mieszkańcy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi. Uczestnicy są też odcięci od świata - telefonu oraz internetu.

Nagrodą główną dla zwycięskiej pary będzie 100 tysięcy złotych. Swój udział w audycji mają także widzowie - mogą za pośrednictwem aplikacji brać udział w quizach, ankietach, czy oglądać dodatkowe materiały video (dotychczas przynajmniej 1 raz z mobilnej aplikacji „Love Island. Wyspa miłości” skorzystało 80 tys. osób). To oni mają też decydujący głos i wpływ na rozwój wydarzeń.

Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22:00. Niedzielne odcinki - emisja o 22.15 - stanowią podsumowanie tygodnia.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Love Island. Wyspa miłości” daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kami
kocham love island. super program
9 34
odpowiedź
User
inteligencik
bardzo dobra oglądalność w grupie 16-49, myślę że takie były założenia wyników tego programu
7 27
odpowiedź
User
Łuki
fajnie się ogląda, uczestnicy super ciacha
9 27
odpowiedź
User
adwokat
lubię się przy tym relaksować po ciężkim dniu pracy
8 27
odpowiedź
User
Loki
brakowało tego formatu na polskim rynku, świetny wybór programu dla stacji komercyjnej, notuje wysokie wyniki oglądalności w grupie docelowej, format mniej znany a pokonał big brothera
9 24
odpowiedź