“Love Never Lies Polska” obejrzało ponad 370 tys. widzów Netfliksa

Pierwszy polski reality show Netfliska w pierwszych pięciu dniach od premiery zobaczyło 370 tysięcy unikalnych widzów - wynika z danych Showlabs by PlumResearch udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
“Love Never Lies Polska” obejrzało ponad 370 tys. widzów Netfliksa

Pierwsze polskie reality show Netflix “Love Never Lies Polska” miało premierę 25 stycznia tego roku. W programie obserwujemy sześć par, które wystawiają swoją miłość na próbę, zamieszkując razem w willi, gdzie przez kilka tygodni ich prawdomówność sprawdzana jest przez nowoczesny wykrywacz kłamstw. Uczestnicy za każde kłamstwo stracą, a za mówienie prawdy otrzymają pieniądze. Program wygra para, która będzie ze sobą najbardziej szczera.

Show prowadzi Maja Bohosiewicz.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/uczestnicy-love-never-lies-polska-netflix-zasady ##

Oglądalność “Love Never Lies Polska”

W ciągu 5 dni od premiery, reality show, zebrał prawie 8% wszystkich aktywnych użytkowników Netflixa w Polsce. Obejrzało go 370 tysięcy unikalnych widzów (UV). W sumie poświęcili na oglądanie programu 1,22 miliona godzin.


 
fot. Showlabs by PlumResearch

Reality show miał największy pik oglądalności w weekend, od piątku 25, do niedzieli 29 stycznia. W sobotę, 28 stycznia, program oglądało 120 tysięcy unikalnych widzów - pokazują dane Showlabs by PlumResearch dla Wirtualnemedia.pl.

grafika


 
fot. Showlabs by PlumResearch

W programie udział wzięły pary: Ida i Mateusz, Kasia i Kornel, Bernadeta i Dominik, Wiktoria i Jasiek,  Lilia i Andrzej oraz Jędrzej i Bruno. Tydzień po premierze serii Netflix udostępnił finałowy odcinek, w którym poznaliśmy zwycięzców - Tylko jedna para nie skłamała ani razu – ujawniła prowadząca show Maja Bohosiewicz. Parą tą okazali się Lilia i Andrzej.

PlumResearch to firma wyspecjalizowana w precyzyjnym pomiarze oglądalności platform streamingowych, dysponująca panelem widowni online i dostarczająca swoim klientom dane z 75 rynków. Forma stworzyła autorską platformę Showlabs, której klienci mogą w trybie live dokonywać szczegółowych analiz wyników oglądalności wideo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"