“Love Never Lies Polska” obejrzało ponad 370 tys. widzów Netfliksa

Pierwszy polski reality show Netfliska w pierwszych pięciu dniach od premiery zobaczyło 370 tysięcy unikalnych widzów - wynika z danych Showlabs by PlumResearch udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
“Love Never Lies Polska” obejrzało ponad 370 tys. widzów Netfliksa

Pierwsze polskie reality show Netflix “Love Never Lies Polska” miało premierę 25 stycznia tego roku. W programie obserwujemy sześć par, które wystawiają swoją miłość na próbę, zamieszkując razem w willi, gdzie przez kilka tygodni ich prawdomówność sprawdzana jest przez nowoczesny wykrywacz kłamstw. Uczestnicy za każde kłamstwo stracą, a za mówienie prawdy otrzymają pieniądze. Program wygra para, która będzie ze sobą najbardziej szczera.

Show prowadzi Maja Bohosiewicz.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/uczestnicy-love-never-lies-polska-netflix-zasady ##

Oglądalność “Love Never Lies Polska”

W ciągu 5 dni od premiery, reality show, zebrał prawie 8% wszystkich aktywnych użytkowników Netflixa w Polsce. Obejrzało go 370 tysięcy unikalnych widzów (UV). W sumie poświęcili na oglądanie programu 1,22 miliona godzin.


 
fot. Showlabs by PlumResearch

Reality show miał największy pik oglądalności w weekend, od piątku 25, do niedzieli 29 stycznia. W sobotę, 28 stycznia, program oglądało 120 tysięcy unikalnych widzów - pokazują dane Showlabs by PlumResearch dla Wirtualnemedia.pl.

grafika


 
fot. Showlabs by PlumResearch

W programie udział wzięły pary: Ida i Mateusz, Kasia i Kornel, Bernadeta i Dominik, Wiktoria i Jasiek,  Lilia i Andrzej oraz Jędrzej i Bruno. Tydzień po premierze serii Netflix udostępnił finałowy odcinek, w którym poznaliśmy zwycięzców - Tylko jedna para nie skłamała ani razu – ujawniła prowadząca show Maja Bohosiewicz. Parą tą okazali się Lilia i Andrzej.

PlumResearch to firma wyspecjalizowana w precyzyjnym pomiarze oglądalności platform streamingowych, dysponująca panelem widowni online i dostarczająca swoim klientom dane z 75 rynków. Forma stworzyła autorską platformę Showlabs, której klienci mogą w trybie live dokonywać szczegółowych analiz wyników oglądalności wideo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro