“Love Never Lies Polska” obejrzało ponad 370 tys. widzów Netfliksa

Pierwszy polski reality show Netfliska w pierwszych pięciu dniach od premiery zobaczyło 370 tysięcy unikalnych widzów - wynika z danych Showlabs by PlumResearch udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
“Love Never Lies Polska” obejrzało ponad 370 tys. widzów Netfliksa

Pierwsze polskie reality show Netflix “Love Never Lies Polska” miało premierę 25 stycznia tego roku. W programie obserwujemy sześć par, które wystawiają swoją miłość na próbę, zamieszkując razem w willi, gdzie przez kilka tygodni ich prawdomówność sprawdzana jest przez nowoczesny wykrywacz kłamstw. Uczestnicy za każde kłamstwo stracą, a za mówienie prawdy otrzymają pieniądze. Program wygra para, która będzie ze sobą najbardziej szczera.

Show prowadzi Maja Bohosiewicz.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/uczestnicy-love-never-lies-polska-netflix-zasady ##

Oglądalność “Love Never Lies Polska”

W ciągu 5 dni od premiery, reality show, zebrał prawie 8% wszystkich aktywnych użytkowników Netflixa w Polsce. Obejrzało go 370 tysięcy unikalnych widzów (UV). W sumie poświęcili na oglądanie programu 1,22 miliona godzin.


 
fot. Showlabs by PlumResearch

Reality show miał największy pik oglądalności w weekend, od piątku 25, do niedzieli 29 stycznia. W sobotę, 28 stycznia, program oglądało 120 tysięcy unikalnych widzów - pokazują dane Showlabs by PlumResearch dla Wirtualnemedia.pl.

grafika


 
fot. Showlabs by PlumResearch

W programie udział wzięły pary: Ida i Mateusz, Kasia i Kornel, Bernadeta i Dominik, Wiktoria i Jasiek,  Lilia i Andrzej oraz Jędrzej i Bruno. Tydzień po premierze serii Netflix udostępnił finałowy odcinek, w którym poznaliśmy zwycięzców - Tylko jedna para nie skłamała ani razu – ujawniła prowadząca show Maja Bohosiewicz. Parą tą okazali się Lilia i Andrzej.

PlumResearch to firma wyspecjalizowana w precyzyjnym pomiarze oglądalności platform streamingowych, dysponująca panelem widowni online i dostarczająca swoim klientom dane z 75 rynków. Forma stworzyła autorską platformę Showlabs, której klienci mogą w trybie live dokonywać szczegółowych analiz wyników oglądalności wideo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]