Lubella promuje w telewizji nowy smak płatków Kakao i Miód (wideo)

Ruszyła kampania telewizyjna promująca nowy smak płatków kukurydzianych Lubella – Kakao i Miód. Za kreację spotu odpowiada Brainbox.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lubella promuje w telewizji nowy smak płatków Kakao i Miód (wideo)

Nowy smak płatków Lubelli, produkowanych przez Maspex Wadowice, stanowi wariant Corn Flakes Klasycznych. Zawierają one dodatek naturalnego miodu i kakao DecoMorreno. Produkt promowany jest animowanym 30-sekundowym spotem w trzech wersjach, emitowanym m.in. w TVP, Polsat, TVN oraz ich stacjach tematycznych

Spot przygotowała agencja Brainbox. Za zakup mediów odpowiada Mindshare.

W czerwcu bohaterami reklamowej Lubelli były dzieci wcielające się w role kucharzy. W maju zaś w kampanii Mlekołaków wykorzystano bohaterów bajki Smerfy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem