M&C Saatchi dla Garmin w regionie EMEA

Agencja M&C Saatchi wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego firmy Garmin w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

km
km
Udostępnij artykuł:

Postępowanie przetargowe rozpoczęło się jeszcze w sierpniu ubiegłego roku. W finałowej fazie M&C Saatchi pokonała agencję Abbott Mead Vickers BBDO. Wcześniej wyeliminowana została Grey London.

Wartość reklamowego budżetu Garmin w regionie EMEA szacuje się na około 11,5 miliona euro. Wcześniej producent urządzeń GPS korzystał na poszczególnych rynkach z usług różnych agencji lub sam zajmował się kreacją.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały