SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

M&C Saatchi dla Garmin w regionie EMEA

Agencja M&C Saatchi wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego firmy Garmin w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

Postępowanie przetargowe rozpoczęło się jeszcze w sierpniu ubiegłego roku. W finałowej fazie M&C Saatchi pokonała agencję Abbott Mead Vickers BBDO. Wcześniej wyeliminowana została Grey London.

Wartość reklamowego budżetu Garmin w regionie EMEA szacuje się na około 11,5 miliona euro. Wcześniej producent urządzeń GPS korzystał na poszczególnych rynkach z usług różnych agencji lub sam zajmował się kreacją.

Dołącz do dyskusji: M&C Saatchi dla Garmin w regionie EMEA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl