Maciej Pietrzak z VideoMill do Meetrics Poland

Maciej Pietrzak dołączył do zespołu polskiego oddziału firmy Meetrics, obejmując stanowisko technical account managera. Ostatnio współpracował z agencją VideoMill, specjalizującą się w technologiach personalizacji filmów wideo, jako global sales director.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Pietrzak ędzie odpowiedzialny za technologiczną obsługę klienta, w tym m.in. zarządzanie kontami klientów i konfigurację kampanii do pomiaru online, oraz monitoring i analizę trwających kampanii. Jego zadaniem jest również wspieranie zespołu sprzedaży w budowaniu relacji z klientami. Zajmie się także kontrolą jakości i doskonaleniem procesów oraz oceną wyników pomiarów.

- Maciej Pietrzak jest specjalistą z wieloletnim doświadczeniem zarówno po stronie sprzedaży, jak i po stronie trafficowej obsługi kampanii. Jego szeroka wiedza i wysokie umiejętności pozwolą nam jeszcze lepiej współpracować z klientami w zakresie pomiaru Viewability i innych wskaźników kluczowych z punktu widzenia marketerów dla rozpatrywania efektywności kampanii digital - mówi Hubert Świtalski, country manager w Meetrics.

Maciej Pietrzak jest związany z branżą digital od 12 lat. Karierę rozpoczynał w ARBOinteractive Polska jako online traffic, gdzie pracował w latach 2008-2012.

Przez 12 lat w branży digital realizował się zarówno po stronie technologicznej (odpowiadając za emisję i optymalizację reklam), jak i sprzedażowej.

Przed długi czas był związany z obszarem reklamy mobilnej, m.in. pracując w agencji Goldbach Interactive na stanowisku brand manager mobile. Współtworzył również agencję marketingu mobilnego Mobile Rockets (część KnowledgeHub). Ostatnio współpracował z agencją VideoMill, jako global sales director. Prowadził również własną działalność jako konsultant w zakresie digital marketingu oraz webmasteringu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style