SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Stuhr w różnych okazjach reklamuje Sony Xperię XZ, w promocji głośnik gratis (wideo)

Sony Mobile uruchomiło nową odsłonę akcji sprzedaży premiowanej „Okazje bez okazji”, którą promuje kampania z udziałem Maciej Stuhra. Akcję przygotowały firmy Walk, MediaCom, Greenmark i Kod ID.

Article

W ramach akcji "Okazje bez okazji", która potrwa do 19 marca 2017 r., można otrzymać w prezencie bezprzewodowy głośnik SRS-XB3 z funkcją Extra Bass o wartości 599 zł. W tym celu należy nabyć smartfon Sony Xperia XZ i do końca marca wypełnić formularz na stronie sonymobile.com/okazja, dołączając skan lub zdjęcie dowodu zakupu.

Zakupu Xperii XZ objętej warunkami akcji można dokonać w następujących sklepach, sieciach handlowych i operatorskich: Sony Centre, Sony Mobile (sklep internetowy e-store), RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Saturn, redcoon.pl, Neonet, x-kom.pl, Morele, 4CV, Komputronik, Allegro.pl Strefa Marek (wyłącznie oficjalny sklep Sony Mobile prowadzony przez M-Point), Astral, Orange, Play, T- Mobile i Plus.

Kampania reklamowa z udziałem Macieja Stuhra prowadzona jest m.in. w telewizji (wspólnie z Orange), u operatorów i w internecie (kanał Sony Mobile na YouTube - digital bumper-ads). Spoty emitowane będą także w rozgłośniach radiowych i na profilach Sony Mobile w social media.

Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja Walk, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Od strony organizacyjnej akcją sprzedaży zajmuje się Greenmark (odpowiadając także za promocję w POS), a za komunikację w social media i działania PR odpowiada Kod ID.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maciej Stuhr w różnych okazjach reklamuje Sony Xperię XZ, w promocji głośnik gratis (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rycho
to juz wiem czego nie kupowac :D
29 11
odpowiedź
User
x
"Akcję przygotowały firmy Walk, MediaCom, Greenmark i Kod ID." "Kod ID." "Kod"
23 9
odpowiedź
User
Polak
Impreza na całą Polskę, nie wiem czy nie z udziałem publicznych pieniędzy, a ten jaja ze Smoleńska, jakby siedział ze szwagrem przy wód*e. Mali ludzie. Szkoda Sony. Japończycy są fajni, ale to strzał w stopę. Bye bye Sony.
24 10
odpowiedź
User
Mietek
Impreza na całą Polskę, nie wiem czy nie z udziałem publicznych pieniędzy, a ten jaja ze Smoleńska, jakby siedział ze szwagrem przy wód*e. Mali ludzie. Szkoda Sony. Japończycy są fajni, ale to strzał w stopę. Bye bye Sony.


No i orły w canal + przez tęczowego maciusia, niewychowanego narcyza. Mieli główną antene, dofinansowanie to teraz beda pajacować w canal + przy oglądalności kilkunastu tysiecy.
19 11
odpowiedź
User
x
Na miejscu Kurskiego po sprzedaniu orłów odkupiłbym od canal + oscary. :D
12 10
odpowiedź