SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyn „Be Active” od czerwca na rynku. „Wyróżni nas Ewa Chodakowska i lokalność”

W czerwcu br. na rynek wejdzie miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness”, którego redaktor naczelną będzie Ewa Chodakowska. - To autorski projekt Edipresse Polska - mówi Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes spółki. Wydawca na jego kampanię wyda 4,5 mln zł.

- Polacy chcą żyć coraz zdrowiej i aktywniej - mówiła na konferencji Redel-Bydłowska, przytaczając na potwierdzenie swoich słów badania CBOS z sierpnia ub.r. Wynika z nich, że  54 proc. Polaków prowadzi zdrowy styl odżywania, 37 proc. regularnie uprawia sport, a 28 proc. aktywnie wypoczywa.

To skłoniło wydawcę do stworzenia magazynu, który ma być poświęcony dietetyce i fitnessowi. - Lubimy podążać za trendem, a nawet je wyprzedzać - mówiła wiceprezes Edipresse Polska. Tytuł kierowany będzie do kobiet w wieku 18-35 lat, zainteresowanych aktywnym trybem życia, przywiązujących wagę do zdrowia we wszystkich jego aspektach i świadomie podchodzących do kwestii odżywania.

Edipresse zdecydowało, że redaktor naczelną miesięcznika „Be Active. Dietetyka&Fitness” zostanie Ewa Chodakowska, ekspertka w dziedzinie fitnessu i zdrowego stylu życia.  - Z naszych badań wynika, że u czytelniczek występuje silna potrzeba autorytetu - wyjaśniła Redel-Bydłowska.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

W magazynie znajdą się treści dotyczące fitnessu, diet, zdrowego odżywania, ale także psychologii, relacji, seksu, zdrowia, mody czy urody. Cały tytuł będzie podzielony na niestandardowe działy, które nazywać się będą: „Warm up”, „Be happy”, „Do it yourself”, „No problem”, „Ask the experts”, „Get ready” oraz ”Active travel”. W każdym z nich znajdować się będą treści z różnych obszarów tematycznych.

Zastępcą redaktor naczelnej „Be Active. Dietetyka&Fitness” została Ewa Janczak-Cwil, doświadczona trenerka i była redaktor miesięcznika „Shape”. Makietę graficzną opracowała Maria Mastalerz, która wcześniej pracowała przy „Kikimorze” i „Harper’s Baazar”. Sekretarzem redakcji została Beata Engelhart, a w redakcji są jeszcze Joanna Zielewska i Katarzyna Romanowska.

Magazyn zadebiutuje w czerwcu w cenie 7,99 zł. Będzie mieć lakierowaną okładkę, klejoną oprawę, a jego objętość podstawowa wyniesie 132 strony. Nakład pierwszych wydań pisma planowany jest powyżej 100 tys. egz. - Jeszcze się zastanawiamy czy będzie to bliżej 100 tys. czy 140 tys. - mówi Wirtualnemedia.pl Ewa Redel-Bydłowska. - Będziemy zadowoleni, jeśli uda nam się sprzedać przynajmniej połowę nakładu pierwszego wydania - dodaje.

„Be Active. Dietetyka&Fitness” konkurować będzie na rynku przede wszystkim z wydawanym przez Marquard Media Polska magazynem „Shape” i pismem „Women’s Health”, które jest w portfolio Motor-Presse Polska. Wiceprezes Edipresse Polska podkreśla, że „Be Active” ma się wyróżniać przede wszystkim osobą redaktor naczelnej oraz tym, że będą w nim tylko lokalne treści. – Nie będzie u nas okładek z Britney Spears – zapewnia.

Pytana o potencjał reklamowy nowego pisma Ewa Redel-Bydłowska podkreśla, że wielu reklamodawców chce teraz kojarzyć się ze zdrowym stylem życia. Liczy, że tytułowi uda się pozyskać reklamy firm z branży odzieży, niekoniecznie sportowej oraz producentów kosmetyków.

Za reklamą na prawej stronie zapłacić trzeba będzie 41,5 tys. zł. Działem sprzedaży „Be Active. Dietetyka&Fitness” kieruje Edyta Kordowska, dyrektor biura reklamy platformy poradnikowej.

Wprowadzeniu na rynek magazynu towarzyszyć będzie silna kampania reklamowa w wybranych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, stacje tematyczne), w magazynach wydawnictwa Edipresse Polska, internecie oraz w punktach sprzedaży. Za kreację odpowiada dział promocji wydawnictwa Edipresse, a za zakup mediów - dom mediowy Mediacom. Wartość kampanii netto do końca tego roku wyniesie 4,5 mln zł.

Edipresse Polska poprzedni nowy magazyn wprowadziło na rynek w październiku ub.r. - był to miesięcznik luksusowy dla pań „Uroda Życia”. Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem jego styczniowego wydania wyniosła 65 tys. egz. (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Magazyn „Be Active” od czerwca na rynku. „Wyróżni nas Ewa Chodakowska i lokalność”

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmm
zadziwia mnie jej popularność.
odpowiedź
User
YKK
4,5 miliona na promocję gazety, którą będą kupować tylko zagorzałe fanki Chodakowskiej? Przecież to jej nazwisko miało zapewnić promocję...
odpowiedź
User
Ale!
Rozumiem, że ta lokalność to o Birmingham chodzi? Bo nad Wisłą mówimy "bądź aktywny", a nie "be active". Pretensjonalność w Edipresse przekroczyła wszelkie granice, bo trudno wymagać wrażliwości językowej od pani od gimnastyki, pardon, od fitness trainer.
odpowiedź