Magazyn „Dobre Wnętrze” z nowym layoutem

Od październikowego wydania, które ukaże się w piątek 19 września br., miesięcznik “Dobre Wnętrze” (Murator) zyska nowy layout. - Zmiany podkreślają pozycję “Dobrego Wnętrza” jako magazynu wnętrzarskiego z najwyższej półki - mówi Małgorzata Tomczyk, naczelna pisma.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Wydawca informuje, że nowa makieta to połączenie eleganckiego albumu z dużymi zdjęciami z konkretnym przewodnikiem po trendach w designie i architekturze wnętrz. 

- Nowe, dyskretnie eleganckie czcionki, dynamiczny layout i gruntowna zmiana formy graficznego przekazu tworzą zupełnie nową wartość - podkreśla autorka projektu Bożena Kalinowska. Wcześniej pełniła ona funkcję dyrektora artystycznego w wydawnictwie Sanoma Media Praha oraz dyrektora kreatywnego polskiej edycji „Glamour”.

Październikowy numer “Dobrego Wnętrza” ukaże się z drukowaną na ekskluzywnym papierze okładką i odświeżonym logo. Wydanie liczyć będzie 180 stron i kosztować bez zmian 11,99 zł.

Zmieniony magazyn będzie promowany hasłem “Dobre Wnętrze - działa na zmysły”. Działania będą prowadzone w kanałach telewizyjnych (Domo+, Fokus TV), stacjach radiowych (Radio Wawa, VOX FM, Eska Rock), prasie („Zwierciadło”, „Sens”, „Harper's Bazaar”) oraz w tytułach i serwisach internetowych należących do Muratora. Za przygotowanie kampanii odpowiadał dział marketingu wydawnictwa.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Dobrego Wnętrza” w I półroczu br. wyniosła 13 621 egz. (więcej na ten temat).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"