SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił widzów, ale nie daje szans konkurencji

Nadawany od lat w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów” gromadzi obecnie 2,75 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program stracił 300 tys. widzów, ale i tak jest liderem w rynku telewizyjnym.

„Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił widzów, ale nie daje szans konkurencji

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność „Magazynu Ekspresu Reporterów” w okresie od 4 września ub.r. do 9 kwietnia br. wyniosła 2,75 mln widzów, co przełożyło się na 21,96 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 16,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Program na antenie TVP2 emitowany jest we wtorki o godz. 21.45.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek nadany 19 lutego br, który zgromadził 3,27 mln oglądających.

„Magazyn Ekspresu Reporterów” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stracił 300 tys. widzów. W okresie od września 2011 roku do kwietnia ub.r. oglądało go bowiem 3,05 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 24,12 proc. oraz 17,41 proc.

Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (15,24 proc.; „Prawo Agaty”, „Kuba Wojewódzki” i „Agenci NCIS”). Trzeci jest Polsat (12,84 proc; filmy fabularne i „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”), a czwarta - TVP1 (10,01 proc.; filmy, „Zemsta” „Na pierwszym planie” oraz mecze piłki nożnej). Wśród widzów w grupie komercyjnej kolejność stacji jest taka sama.


Trzy topowe odcinki „Magazynu Ekspresu Reporterów”

Data Wszyscy 4+
AMR SHR %
19-02-2013 3268880 25,56%
11-12-2012 3226510 26,11%
23-10-2012 3151384 25,45%


  Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2-Magazyn Ekspresu Reporterów 2753213 21,96% 16,60%
TVN 1910864 15,24% 16,54%
Polsat 1609518 12,84% 14,70%
TVP1 1254880 10,01% 9,99%


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił widzów, ale nie daje szans konkurencji

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mario
I bardzo dobrze, że traci widzów. Ot choćby wywlekanie błędów lekarskich (patrz magazyn z 13.05. 2014.). Czemu to ma służyć? Ktoś popełnił błąd i został potraktowany przez sąd jak bandyta. Tylko, że już nie mówi się ilu innym dzieciom skazany lekarz przywrócił sprawność. Najłatwiej być sępem i hieną robiącą kasę na cudzych błędach, a samemu nie ponosić żadnej odpowiedzialności. A czemu szanowny magazyn nie wywlecze na wierzch "osiągnięć" władzy, która za owe "sukcesy" nie jest karana? Poprawność polityczna?
9 8
odpowiedź
User
Wojtek
Powiem tyle zdarzy mi się czasem obejrzeć program ale jak dla mnie osoby z wieloletnim doświadczeniem w przedmiocie prawa oglądając 90% programów ekspresu chce mi się płakać. Program góra w 10% przedstawia prawdziwe bolączki i krzywdę ludzką cała reszta to stek kłamstw zwracających się osób do programu przedstawiających swoje zakłamane racje a autorzy programów albo nie mają wiedzy i doświadczenia życiowego albo perfidnie sprzedają głupotę ludzką dla podniesienia oglądalności gdzie to drugie jest bardziej prawdopodobne. PROGRAM JEST STRONICZY_PUSTY_A_PROWADZĄCY_CIE.........NIUTKI_I_ŻAŁOSNY_JAK_CAŁY_PROGRAM I DORÓWNAĆ MOŻE MU TYLKO GŁUPOTA PROGRAMU PANI JAWOROWICZ.
9 8
odpowiedź
User
jan
komu ma sluzyc ten program
mimo ze pokazuje to co pokazuje to popelniajacy te przestepstwa to co dalej z tego wynika. Uczy tego juz od wielu lat co juz wiemy a co mi zrobisz , zadnych prob zakonczenia tych spraw w sposob zaslugujacy. No ale wiemy: no co mialem jm wojne wypowiedziec i tak go wywialo.
8 8
odpowiedź