SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił widzów, ale nie daje szans konkurencji

Nadawany od lat w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów” gromadzi obecnie 2,75 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program stracił 300 tys. widzów, ale i tak jest liderem w rynku telewizyjnym.

„Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił widzów, ale nie daje szans konkurencji

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność „Magazynu Ekspresu Reporterów” w okresie od 4 września ub.r. do 9 kwietnia br. wyniosła 2,75 mln widzów, co przełożyło się na 21,96 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 16,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Program na antenie TVP2 emitowany jest we wtorki o godz. 21.45.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek nadany 19 lutego br, który zgromadził 3,27 mln oglądających.

„Magazyn Ekspresu Reporterów” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stracił 300 tys. widzów. W okresie od września 2011 roku do kwietnia ub.r. oglądało go bowiem 3,05 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 24,12 proc. oraz 17,41 proc.

Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (15,24 proc.; „Prawo Agaty”, „Kuba Wojewódzki” i „Agenci NCIS”). Trzeci jest Polsat (12,84 proc; filmy fabularne i „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”), a czwarta - TVP1 (10,01 proc.; filmy, „Zemsta” „Na pierwszym planie” oraz mecze piłki nożnej). Wśród widzów w grupie komercyjnej kolejność stacji jest taka sama.


Trzy topowe odcinki „Magazynu Ekspresu Reporterów”

DataWszyscy 4+
AMRSHR %
19-02-2013326888025,56%
11-12-2012322651026,11%
23-10-2012315138425,45%


  Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP2-Magazyn Ekspresu Reporterów275321321,96%16,60%
TVN191086415,24%16,54%
Polsat160951812,84%14,70%
TVP1125488010,01%9,99%


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił widzów, ale nie daje szans konkurencji

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mario
I bardzo dobrze, że traci widzów. Ot choćby wywlekanie błędów lekarskich (patrz magazyn z 13.05. 2014.). Czemu to ma służyć? Ktoś popełnił błąd i został potraktowany przez sąd jak bandyta. Tylko, że już nie mówi się ilu innym dzieciom skazany lekarz przywrócił sprawność. Najłatwiej być sępem i hieną robiącą kasę na cudzych błędach, a samemu nie ponosić żadnej odpowiedzialności. A czemu szanowny magazyn nie wywlecze na wierzch "osiągnięć" władzy, która za owe "sukcesy" nie jest karana? Poprawność polityczna?
odpowiedź
User
Wojtek
Powiem tyle zdarzy mi się czasem obejrzeć program ale jak dla mnie osoby z wieloletnim doświadczeniem w przedmiocie prawa oglądając 90% programów ekspresu chce mi się płakać. Program góra w 10% przedstawia prawdziwe bolączki i krzywdę ludzką cała reszta to stek kłamstw zwracających się osób do programu przedstawiających swoje zakłamane racje a autorzy programów albo nie mają wiedzy i doświadczenia życiowego albo perfidnie sprzedają głupotę ludzką dla podniesienia oglądalności gdzie to drugie jest bardziej prawdopodobne. PROGRAM JEST STRONICZY_PUSTY_A_PROWADZĄCY_CIE.........NIUTKI_I_ŻAŁOSNY_JAK_CAŁY_PROGRAM I DORÓWNAĆ MOŻE MU TYLKO GŁUPOTA PROGRAMU PANI JAWOROWICZ.
odpowiedź
User
jan
komu ma sluzyc ten program
mimo ze pokazuje to co pokazuje to popelniajacy te przestepstwa to co dalej z tego wynika. Uczy tego juz od wielu lat co juz wiemy a co mi zrobisz , zadnych prob zakonczenia tych spraw w sposob zaslugujacy. No ale wiemy: no co mialem jm wojne wypowiedziec i tak go wywialo.
odpowiedź