SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyn Joanny Liszowskiej nie ma szans w starciu z konkurencją

'Solo w mieście', nowy magazyn kulturalno-rozrywkowy Dwójki,którego gospodynią jest Joanna Liszowska, cieszy się mniejsząpopularnością niż programy emitowane w tym samym czasie przezJedynkę, Polsat i TVN. Magazyn obniżył też widownię TVP 2 w swoimpaśmie emisji w porównaniu do ub. r.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwszeodcinki programu "Solo w mieście" (emisja w środy o 19.35)przyciągnęły przed ekrany 830 tys. osób przy udziale w rynku napoziomie 5,55 proc. w grupie 4+ i 6,06 proc. w grupie 16-49. Wanalogicznym okresie ub. r. TVP 2 miała w tym paśmie 1,23 mlnwidzów i odpowiednio 8,43 proc. i 9,20 proc. udziału.

W czasie nadawania magazynu Dwójka zajmuje dopiero czwartemiejsce pod względem gromadzonej widowni. Liderem pasma jestJedynka, emitująca w tym czasie "Wiadomości" i "Sport"- pozycje teogląda 5,36 mln widzów. Przed TVP 2 plasują się także TVN (gł."Prognoza pogody" i "Uwaga!"; 2,94 mln) i Polsat ("Samo życie";2,85 mln).

Program Joanny Liszowskiej przyciąga przed ekrany główniekobiety, widzów w wieku do 10 do 15 lat i powyżej 40. roku życia,mieszkańców wsi i małych miast oraz ludzi z wykształceniempodstawowym i wyższym.



Zarejestruj się, wymieniaj wiedzę, doświadczenia i poglądy z innymiprofesjonalistami
Cafe.Wirtualnemedia.pl - portalspołecznościowy dla ludzi mediów, reklamy, internetu, marketingu,PR, badań i gospodarki!

Oglądalność programu "Solo w mieście" odcinek poodcinku


Wszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
17-12-20081 017 7966,73%7,13%
10-12-2008605 8774,13%3,83%
03-12-2008896 0645,85%7,40%
średnia833 0255,55%6,06%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjimagazynu


Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVP15 357 66535,67%
TVN2 943 80019,60%
Polsat2 846 65318,95%
TVP 2 - Solo wmieście833 0255,55%

Profil widowni "Solo w mieście"



AFFADH%
PłećMężczyźni9143,92%

Kobiety10856,08%
Wiek4- 9583,64%

10- 151319,94%

16 - 19623,87%

20 - 24615,41%

25 - 29675,68%

30 - 34937,32%

35 - 39654,34%

40 - 441056,90%

45 - 491229,40%

50 - 5415112,44%

55 - 5914110,11%

60+11420,96%
Wlk.miastaWieś12447,69%

< 50 tys.11026,10%

50-100tys.756,69%

100-200 tys.886,98%

> 200tys.6012,53%
ZawódTop management463,84%

Pracownicy szczebla średniego7810,49%

Pracownicy fizyczni i rolnicy11322,22%

Emeryci13234,08%

Inne8929,37%
WykształceniePodstawowe11851,94%

Średnie7522,53%

Wyższe10011,95%

Inne9813,58%

Dołącz do dyskusji: Magazyn Joanny Liszowskiej nie ma szans w starciu z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl