SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyn „Kuchnia” będzie dwumiesięcznikiem. Nowe działy i autorzy

We wtorek, 26 marca br. ukaże się nowa odsłona pisma kulinarnego „Kuchnia” (Agora), które od kwietniowego wydania będzie dwumiesięcznikiem. Będzie zawierało także więcej porad, przepisów i autorskich sesji kulinarnych. Na jego łamach pojawią się również nowi autorzy i felietoniści oraz rubryki. Magazyn będzie miał również większą objętość i grubszą okładkę.

W nowej „Kuchni” po zmianach redakcyjnych ma pojawić się więcej przepisów kulinarnych, praktycznych porad, gastronomicznych trendów, a także artykułów o stylu życia, zdrowiu, reportaży kulinarnych, felietonów, rubryk o wydarzeniach i podróżach kulinarnych.

Zdecydowano się również na zwiększenie liczby autorskich sesji kulinarnych. Na łamach pisma pojawią się nowi felietoniści, m.in. Samar Khanafer - autorka książek kulinarnych i telewizyjnych programów czy Joanna Jakubiuk - szefowa kuchni, która przedstawi nowoczesne odsłony kuchni regionalnej.

W każdym wydaniu czytelnicy mają znaleźć rozmowy ze specjalistami, a nową rubryką będzie cykl o wypiekach z różnych mąk, które są dostępne na polskim rynku.
 
- Coraz więcej osób poszukuje dzisiaj treści o tematyce kulinarnej z najwyższej półki. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i jednocześnie dopasować „Kuchnię” do potencjału rynkowego. Dzięki temu czytelnicy otrzymają co dwa miesiące pismo z większą różnorodnością tematyczną, w nowej objętości i z grubszą okładką - tłumaczy zmianę cykliczności wydawania „Kuchni” Joanna Mosiej-Sitek, dyrektor wydawnicza magazynu.
 
Kwietniowy numer ma także większa objętość – 164 strony oraz grubszą okładkę. Zmiany mają nadać wydaniu luksusowy charakter.

Zmiany w serwisie „Kuchni”

Redakcja planuje rozwijać też swoje działania online. W planach jest odświeżenie layout strony internetowej „Kuchni” – magazyn-kuchnia.pl. W portalu mają pojawić się nowe treści – nie tylko przepisy kulinarne, ale też inspiracje dla miłośników gotowania, filmiki wideo z przepisami i poradami kulinarnymi. Autorskie treści mają pojawić się również w mediach społecznościowych.
 
W pierwszym numerze „Kuchni” w nowej odsłonie czytelnicy znajdą m.in. przepisy na klasyczne oraz regionalne potrawy na Wielkanoc. W wydaniu znalazła się rozmowa z Moniką Solińską – sommelierką oliwną, która opowiada, jak rozpoznać oliwę najwyższej jakości oraz wywiad z Garimą Arorą – szefową kuchni w Azji.

Zmianom w piśmie towarzyszy kampania promocyjna w telewizji (Kuchnia+), radiu (radiostacje Agory), prasie (czasopisma Agory), internecie (Gazeta.pl), sieci kin Helios oraz mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.

Najnowszy numer „Kuchni” będzie dostępny w sprzedaży od wtorku, 26 marca br. przez dwa miesiące w cenie 11,99 zł. Magazyn ukaże się również w wersji ze specjalnym wydaniem „Kuchnia na cały rok” w cenie 14,99 zł.

Wśród witryn kulinarnych zdecydowanym liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest Smaker.pl, wyprzedzający Kwestiasmaku.pl i Przyslijprzepis.pl. Ten ostatni, podobnie jak Beszamel.se.pl, w skali roku osiągnął duże wzrosty, natomiast sporo straciły Ugotuj.to i Mniammniam.com.

Dołącz do dyskusji: Magazyn „Kuchnia” będzie dwumiesięcznikiem. Nowe działy i autorzy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl