SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyn sieci Royal Collection stał się bardziej lifestylowy

Agencja Concept Publishing Polska została nowym wydawcą pisma „Royal Magazine”, będącego półrocznikiem sieci salonów odzieżowych Royal Collection. Wraz z nowym wydawcą, tytuł zmienił szatę graficzną i formułę.

Magazyn sieci Royal Collection stał się bardziej lifestylowy

„Royal Magazine” został przekształcony z pisma o charakterze katalogowym, prezentującego ofertę sklepów sieci, w tytuł bardziej lifestylowy, w którym znaleźć można artykuły poświęcone stylowi życia, modzie, psychologii czy sztuce. Wśród autorów, którzy zaczęli pisać dla półrocznika, znaleźli się: Maciej Stuhr, Katarzyna Herman, Agnieszka Lasota, Wojciech Fibak oraz Magda Gessler. Objętość magazynu wynosi 164 strony.

Royal Magazine

Pierwszy numer „Royal Magazine” wydany przez CCP pojawił się w salonach Royal Collection na początku grudnia br. w nakładzie 17 tys. egz. Pismo dodawane jest do każdego zakupu. Dodatkowo otrzymują je posiadacze kart stałego klienta sieci.

Poprzednim wydawcą tytułu była spółka Valkea Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magazyn sieci Royal Collection stał się bardziej lifestylowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl