1,08 mln widzów „Magazynu śledczego Anity Gargas”. TVP1 liderem

Nowy sezon programu „Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda średnio 1,08 mln osób. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji jest liderem rynku w 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Premierowe odcinki nowego sezonu „Magazynu śledczego Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywane są w czwartki o godz. 22.25, tuż po „Sprawie dla reportera” Elżbiety Jaworowicz. Średnia widownia premierowych odcinków misyjnej audycji w okresie od 5 września do 21 listopada 2019 roku wyniosła 1,08 mln osób, co przełożyło się na 11,18 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,19 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek z 17 października, który oglądało 1,23 mln widzów.

grafika

TVP1 w paśmie nadawania „Magazynu śledczego Anity Gargas” wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 11,16 proc., nadająca w tym czasie filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (6,97 proc.; filmy fabularne i „Love Island. Wyspa miłości”), a czwarta - TVP2 (3,09 proc.; również pasmo filmowe).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 telewizyjna Jedynka była trzecia.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/warto-rozmawiac-ogladalnosc-tvp-info-jesien-2019,7170807839696513a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii