SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magda Kolenkiewicz ze Starcomu w jury Festival of Media Global Awards

Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu, dołączyła do jury globalnej edycji Festival of Media (FOM) Global Awards, jednego z najważniejszych konkursów dla branży marketingowej na świecie.

Magda Kolenkiewicz Article

Kampanie zgłaszane do FOM Global Awards nagradzane są w kilkudziesięciu kategoriach za kreatywność i innowacyjność komunikacji. W jury konkursu zasiada obecnie ponad trzydziestu lokalnych i regionalnych liderów agencji mediowych i kreatywnych oraz marketerów.

Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu, jest w tej chwili jedynym reprezentantem polskiego rynku w jury FOM. Przewodniczącymi jury zostali Sarah Mansfield, VP Media, Europe i Latam oraz global operations w Unileverze oraz Gerry D’Angelo, director, media Europe i global digital media partnerships w Mondelez International.

Zgłoszenia do konkursu ruszyły w grudniu ub.r. a zakończą się w lutym 2017 roku. Gala odbędzie się 8 maja w Rzymie. Starcom jest globalnym partnerem FOM.

Magda Kolenkiewicz zarządza Starcomem od początku 2013 roku. Z branżą marketingową związała się w 2002 r. Przez pierwsze dwa lata pracowała w domu mediowym Mindshare Polska. W 2004 r. dołączyła do Starcomu. Była jurorem w konkursach Media Trendy i Effie Awards, zasiadała również w Global Product Committee, który w ramach globalnych struktur Starcom Mediavest Group zajmował się tworzeniem strategii rozwoju produktu agencji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magda Kolenkiewicz ze Starcomu w jury Festival of Media Global Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl