SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Brzeska drugą kadencję na czele Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB ma nowy zarząd w kadencji 2020-2022. Jednogłośnie na drugą kadencję prezes została wybrana Magdalena Brzeska. Wiceprezesami na drugą kadencję zostali Isabella Krüger-Pawlowski (managing director i członkini zarządu Metro Advertising) i Grzegorz Bonder (general manager Unique One).

Magdalena Brzeska została po raz drugi wybrana prezeską organizacji. Wiceprezesami (także po raz drugi) zostali Isabella Krüger-Pawlowski (Metro Advertising) i Grzegorz Bonder (Unique One).

- Wierzę, że najbliższe lata pozwolą nam pokazać, jak ważne dla wsparcia i rozwoju sprzedaży oraz budowania marki są dobrze sprofilowane i dostosowane do nowych trendów konsumenckich kampanie marketingu zintegrowanego – podkreśla Magdalena Brzeska. - Doświadczenia z okresu pandemii sprawiły, że wielu konsumentów przewartościowało swoje podejście do zakupów i stylu życia. Tym większym wyzwaniem stanie się dla marketerów tworzenie skutecznej komunikacji marketingowej - dodaje.

Nowy zarząd Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

Pozostałymi członkami zarządu nowej kadencji zostali Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF, CEO), Wojciech Glapa (Arteria Contact Center, wiceprezes zarządu), Robert Wasiak (Wolters Kluwer PL,  director & sales effectiveness manager), Jacek Barankiewicz (BWExperts, wiceprezes), Michał Włodarczyk (Wiedza i Praktyka, prezes).

W skład Komisji Rewizyjnej weszli: Sławomir Rawa (Affility, marketing and sales executive), Ewa Stańska (Boomer Sky Ltd.), Anna Karwacka  (CCtraining, dyrektor merytoryczny), Jarosław Zuchora (Wedo, dyrektor zarządzający), Tomasz Nawój (Nav Agency, client partner).

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB działa w obszarze marketingu bezpośredniego na polskim rynku od 25 lat. Działalność Stowarzyszenia wspiera rozwój tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej promując strategie omnichannel jako najskuteczniejszej praktyki komunikacji z klientem.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Brzeska drugą kadencję na czele Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl