SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magdalena Cielecka wiosennie reklamuje Play, kampania znów bez Barbary Kurdej-Szatan

W nowej kampanii oferty abonamentowej Play występuje aktorka Magdalena Cielecka. To kolejna kampania, w której nie pojawia się Barbara Kurdej-Szatan, przygotowano tylko spot z Maciejem Łagodzińskim.

Magdalena Cielecka w spocie Play Article

W spocie z kampanii Magdalena Cielecka odwiedza salon sprzedażowy Play i mówi, jak korzysta z wiosny. Maciej Łagodziński w roli pracownika Play opowiada jej o taryfie abonamentowej za 50 zł miesięcznie (po uwzględnieniu 5 zł zniżek za e-fakturę i terminowe płatności oraz za zgody marketingowe), w ramach której można korzystać z sieci 5G i otrzymać smartfon Samsung Galaxy A22 5G.

Operator Play sieć 5G wdraża 5G od ponad dwóch lat w oparciu o posiadane częstotliwości w paśmie 2100 MHz. W połowie ub.r. informował, że ma w ofercie 50 urządzeń obsługujących tę technologię, a w październiku - że w zasięgu jego sieci 5G jest już 700 miejscowości.

 

Magdalena Cielecka w kampanii Play wystąpiła już jesienią 2019 roku, wspólnie z Kubą Wojewódzkim promowała usługę Homebox TV.

Barbara Kurdej-Szatan zniknęła z reklam Play

Nowa kampania to kolejna akcja reklamowa Play o charakterze produktowym, w którym nie występuje Barbara Kurdej-Szatan, przez ponad osiem lat tworząca z Maciejem Łagodzińskim w duet pracowników punktu sprzedażowego sieci.

Kurdej-Szatan nie pojawiła się także w kampanii poświątecznych obniżek cen smartfonów, w której główną gwiazdą była Anna Mucha, ani w reklamach z Michałem Żebrowskim promujących abonament dla firm.

Aktorka zagrała jedynie w wizerunkowym spocie Play informującym o wsparciu tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Barbara Kurdej-Szatan mocno straciła wizerunkowo, po tym na początku listopada wulgarnie skrytykowała na Instagramie działania funkcjonariuszy Straży Granicznej wobec uchodźców przy granicy polsko-białoruskiej. Na Kurdej-Szatan spadła lawina krytyki, a prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapowiedział, że aktorka nie będzie dalej występowała w serialu „M jak miłość”.

Pod koniec listopada pojawiła się informacja, że Play nie przedłuży wygasającej niebawem umowy z Barbarą Kurdej-Szatan. Telekom nie komentował tych doniesień, natomiast agencja DB4 Management obsługująca jego współpracę z celebrytami zapewniła, że będą kolejne reklamy sieci z Kurdej-Szatan.

Równocześnie Play rozpoczął przetarg na obsługę reklamową w zakresie kreacji i strategii, zlecenia broni pracująca dla telekomu od 9 lat agencja Grandes Kochonos. Według nieoficjalnych informacji o zlecenie starają się też m.in. Red8, 2012 Agency, Change Serviceplan i Saatchi&Saatchi IS.

Za obsługę marketingową Play odpowiadają też agencje Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz MSL (public relations).

W trzecim kwartale ub.r.operator sieci Play osiągnął wzrost przychodów o 1,7 proc. do 1,83 mld zł. Na koniec września telekom miał 12,32 mln aktywnych użytkowników (105 tys. więcej niż na koniec czerwca), w tym 235 tys. korzystających z usługi Play Now TV.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Cielecka wiosennie reklamuje Play, kampania znów bez Barbary Kurdej-Szatan

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
por
i dobrze - BKS jest juz spalona na wiele wiele lat
22 2
odpowiedź
User
hehe
czy mi się wydaje czy ona na starość dostała handlowy nosek?
14 3
odpowiedź
User
Was
Cieleckiej nie przeszkadza, z jakiego powodu wyrzucono Kurdej-Szatan? To teraz czekam kiedy zostanie gwiazdą TVPiS.
3 15
odpowiedź