Magdalena Mulenga: z Mindshare do Quisma

Magdalena Mulenga objęła stanowisko dyrektora polskiego oddziału agencji performance marketingowej Quisma należącej do GroupM. Poprzednio pracowała w domu mediowym Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako dyrektor polskiego oddziału agencji Quisma Magdalena Mulenga przejęła kierowanie jego 12-osobowym oddziałem. Do jej obowiązków należy też rozwój usług, działania nowobiznesowe i wzmocnienie aktualnych relacji klienckich. Ponadto Mulenga będzie odpowiedzialna za launch nowej platformy Quisma na polskim rynku oraz komunikację oferty firmy w zakresie performance marketingu.

Stanowisko objęte przez Magdalenę Mulengę było dotychczas nieobsadzone. Agencja Quisma działa w Polsce od roku.

Poprzednio Magdalena Mulenga pracowała jako client leadership director w domu mediowym Mindshare Polska, gdzie była odpowiedzialna za zarządzanie zespołem oferującym usługi mediowe full service dla takich klientów jak m.in. IBM, Motorola, HSBC, Foodcare i TM Toys. Jej obowiązki w Mindshare Polska przejął Maciej Świątek (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style