SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magdalena Mussmann: z OMD do Value Media

Magdalena Mussmann zaczęła pracę w dziale buyingu domu mediowego Value Media (należącego do Group One). Poprzednio przez 10 lat pracowała w OMD.

Magdalena Mussmann Article

W Value Media Magdalena Mussmann objęła funkcję buying intelligence directora. Będzie odpowiedzialna za optymalizację warunków zakupowych w mediach pozainterentowych oraz wsparcie Arkadiusza Stępkowskiego w zakresie internetu. Jej głównymi obowiązkami będzie kształtowanie polityki zakupowej Group One, prowadzenie negocjacji z mediami i zarządzanie budżetami mediowymi.

Magdalena Mussmann, tak samo jak Arkadiusz Stępkowski, będzie raportować do Bartosza Krzewskiego, pełniącego funkcję media buying directora.

Przez ostatnie 10 lat Magdalena Mussmann była związana z domem mediowym OMD, pełniła tam funkcję deputy buying directora. Brała udział w realizacji projektów dla takich firm i marek jak McDonald’s, Renault, Nissan, Wedel, Nivea, Unilever, Henkel , Żywiec, Heinz, Sony, Storck i Polpharma.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magdalena Mussmann: z OMD do Value Media

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adi
Gratuluje Value Media transferu, a Magdzie samych sukcesów
8 8
odpowiedź
User
Paweł Kowalczyk
Gratulacje Magda !
8 8
odpowiedź