Maja Strzelczyk pożegnała się z Weszło FM

Dziennikarka sportowa Canal+ Polska Maja Strzelczyk zakończyła współpracę z internetowym radiem Weszło FM. Była z nim związana przez ponad półtora roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Maja Strzelczyk pożegnała się z Weszło FM
Maja Strzelczyk w studiu Weszło FM

Maja Strzelczyk współpracowała z Weszło FM od sierpnia 2019 roku, współprowadziła m.in. poranną audycję „Dwójka bez sternika”.

- Gdybym mogła to wszystko połączyć, to na pewno bym nie odeszła NIGDY!!! :) ale los podsunął mi pod nos nowe możliwości, a ja owym nosem poczułam wyzwania, rozwój i kolejne wspaniałe przygody - stwierdziła Strzelczyk na Twitterze, nie podając dalszych szczegółów. - Maja, dzięki za wszystko. Dużo się od Ciebie nauczyliśmy. To było fajne, inspirujące ponad półtora roku. Powodzenia! - napisał do niej Kamil Gapiński, redaktor naczelny Weszło FM.

Maja Strzelczyk od początku 2019 roku pracuje w redakcji sportowej Canal+ Polska, jest reporterką w transmisjach z PKO BP Ekstraklasy. Wcześniej była związana z Ekstraklasa Live Park i Orange Sport oraz współpracowała z internetowym radiem sportowym Zapinamypasy.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami