SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Majewski i Wojewódzki najcenniejsi reklamowo

Szymon Majewski, Kuba Wojewódzki i Jerzy Owsiak mogą zarobić za udział w reklamie najwięcej spośród polskich gwiazd. W corocznym rankingu „Forbesa” znalazło się też pięć sportsmenek.

Majewski i Wojewódzki najcenniejsi reklamowo

Najcenniejszy reklamowo w polskim show-biznesie okazał się Szymon Majewski, którego wartość pod tym względem wyceniono na 792 tys. zł. Kolejne miejsca zajęli Kuba Wojewódzki (wartość reklamowa 789 tys. zł) i Jurek Owsiak (wartość reklamowa 700 tys. zł) - wynika z tegorocznego rankingu polskiej edycji miesięcznika „Forbes”.

Przypomnijmy, że Szymon Majewski od marca br. reklamuje PKO BP, a w ramach dwuletniego kontraktu ma otrzymać od banku ok. 3 mln zł (więcej na ten temat). Natomiast Kuba Wojewódzki - według nieoficjalnych doniesień - ma w najbliższym czasie wystąpić w reklamie Play (szczegóły tej informacji).

W całej tegorocznej setce gwiazd sklasyfikowanych przez „Forbesa” znalazło się pięć sportsmenek. Najwyżej uplasowała się debiutująca w zestawieniu tenisistka Caroline Woźniacki, która wyprzedziła m.in. Justynę Kowalczyk (reklamującą od prawie roku Polbank) i Agnieszkę Radwańską.

Ogółem lider tegorocznego rankingu gwiazd został wyceniony reklamowo przez „Forbesa” o 120 tys. zł mniej niż zwycięzca zestawienia sprzed roku, Marek Kondrat. Wtedy w czołowej trójce znaleźli się jeszcze Robert Kubica i Lech Wałęsa (zobacz cały ranking). Wartość reklamowa Kubicy spadła w związku z jego nieobecnością w wyścigach po wypadku w lutym br. (więcej o stratach sponsorów kierowcy). Natomiast Lech Wałęsa podjął ostatnio współpracę z Biedronką w zamian za wsparcie jego fundacji, ale nie wystąpi w reklamach tej sieci (szczegóły na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Majewski i Wojewódzki najcenniejsi reklamowo

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
te bzdury Forbesa nijak się mają do rzeczywistości
odpowiedź
User
anna
Monika Pyrek 390 tys. ??? to przeciez NIKT, zadna osobowość
odpowiedź
User
hgh
Magdalena Kożuchowska... :-D
odpowiedź
User
Nick Nolti
No to Play zrobił dobry biznes we wlaściwym czasie.
odpowiedź
User
O tempora, o mores!
O tempora, o mores!
Kiedyś aby zostać gwiazdą należało coś sobą prezentować.

Teraz wystarczy być głupkiem i "robisz" za .......GWIAZDĘ !!!!!!
odpowiedź